Інтерв’ю з «А-41»

Insider—16 лютого 2011

Коли ви створили блок, чия це була ідея і коли розпочалась активна підготовка до виборів?

Ще з осені почали думати, що мають бути вибори, потроху організовуватись, збирати ідеї. Уже десь в грудні ми зібралися повноцінною командою. Стосовно ініціативи, то її проявили одночасно кілька людей.

Конкуренти усіляко дорікають вам тим, що ви «наступники влади», що вам владу передадуть і не виключають можливість фальсифікацій. Що ви про це думаєте?

Ми поки, як бачите, зберігаємо спокій і на провокації ніяк не реагуємо. Поговоримо про це на дебатах. Цікаво буде дізнатись, звідки у них такі думки. Питання про «приємніків» та  «наступників влади» було доречним команді ТНТ на минулих виборах, ось там було 4 асоційованих члени і 3 (Степан, Єгор і Віталій), що до тодішньої СК не мали жодного відношення. І якраз ці троє і залишились зараз в СК. В цьому складі до СК має відношення лише Віталій Билів. Якщо цей блок (А-41) «пріємнікі», то напевне з нами мав би сидіти і Єгор, і Степан, писати нам програму, малювати нам афіші та сайт, але такого я не помічав. Детальніше, сподіваюсь на дебатах пояснить Єгор, він розвіє всі міфи щодо цього.

Вони аргументують це тим, що є 4 члени виборчої комісії, які є дійсними членами СК.

Вибори ніяк не можуть бути сфальсифіковані, адже «Кафедра комільфа» принесе печатку СПД і проштампує нею кожен бюлетень, тож ми не зможемо нічого зробити, якби навіть і хотіли. Окрім того, будуть присутні спостерігачі. Я не знаю, чому люди займаються політикою «обливання лайном», не знаю, як це сказати коректніше. Хай надсилають своїх спостерігачів, а ми надішлем наших. Окрім того буде працювати веб-камера, яка записуватиме усе, що відбуватиметься на виборах. Та і я впевнений, що хлопці 5 ночей ночуватимусть під СК, аби не допустити фальсифікації. Стосовно 4 членів абсолютна нісетниця, щось з математикою не дуже. Якщо дійсних членів СК залишилось троє (Степан, Єгор і Віталій) — то як у ВК можуть бути 4 дійсних члени, враховуючи, що Віталій Билів балотується? Катерина та Тарас допомагають, але вони не є дійсними членами СК.

Тепер стосовно програми. Вона дуже масштабна, і тому виникає питання: скільки ви її писали? Ви готові виконати її повністю?

Ідеї виникали протягом створення блоку. Наші члени ходили по гуртожитках, по кампусу і запитували студентів, що б ті хотіли бачити, що б хотіли змінити. Ми вибирали найбільш адекватні ідеї і вносили їх у програму. У ній також є механізми втілення і те, що на сьогоднішній день уже зроблено, і що хочемо продовжувати робити, адже дійсно є безліч проблемних питань. Зараз програму коментують, і тому ми постійно оновлюємо і доопрацьовуємо її. Звичайної, у нашої програми є свої плюси та мінуси, проте вона реальна для виконання, перед нами стоїть лише питання часу. Для того, щоб виконати її ми будемо об’єднувати навколо себе людей.

Питання до Віталія Биліва: ти є членом нинішньої СК, яка майже нічого не зробила з того, що обіцяла, і тепер ти знову балатуєшся. Не боїшся, що люди скажуть: «От, балатується, аби знову ніого не робити»?

Цілком погоджуюсь із тим, що будуть таке говорити, але все те, що не вдалось мені зробити в СК 12 скликання пов’язане з браком досвіду, непорозуміння всередині колективу та й те, що блок покинула більшість з певних причин. Перед виборами ми були згуртовані, але згодом наші погляди розійшлись, змінився склад. Коли нас залишилось троє—ми мали робити в 2 рази більше—і за себе, і за тих, кого вже не було. На ці вибори я іду якраз для того, аби реалізувати усе те, що не вдалось раніше, за допомогою набутого досвіду, контактів та новою командою, яка має цілу купу ідей та якій це цікаво.

А тепер ви уже точно об’єднані, як Манчестер Юнайтед?

Тепер ми дійсно єдині, у нас одні цілі, одна мета. Ми відповідальні, кожен із нас має досвід і займається чимось серйозним, наприклад, Броніслав очолює Студентське наукове товариство, Сашко займається інтернет-виданням [Re.] mag, Шакро у нас відповідає за спорт і вечірки, Романа як старосту терплять уже три курси, це теж щось показує.

Якщо поглянути на програму будь-якого блоку, в тому числі й вашого, то там є обіцянки, які можна виконувати і не будучи в СК, наприклад, ремонт телевізорів чи DVD-плеєрів, захист прав студентів у гуртожитках і так далі. Чому необхідно бути в СК?

СК, як орган студентського самоврядування, буде захищати інтереси студентів, організовуватиме їх.

А якщо ви програєте, ви будете робити щось із цього всього, чи тоді «прапала всьо»?

Навіть якщо програємо, кожен буде намагатись по можливості зробити усе, аби допомогти громаді. Також будемо раді допомогти тому блоку, який виграє, якщо є багато спільних ідей.

І ще щодо програми. Є пункти, які попахують демагогією, наприклад, що значить «Вийдемо на якісно новий рівень у проведенні Міс-КМА, Могилянських банд»? Як вимірюється «якісно новий рівень»?

Наприклад, у складі журі. Я не хочу ні на кого наговарювати, але, наприклад, на Міс КМА я чув, як журі запитувало один одного, кого обирати,—це несерйозно, для того і є журі, щоб незалежно ставити бал конкурсанткам. Є також моменти у організації всіляких подій, які б хотілось вдосконалити,—це і є якісно новий рівень.

Стосовно покращення матерільно-технічної бази. Ми знаємо, що в Академії зараз жорстка економія через скорочення фінансування. Гачечки туалетний папір, ремонт роздягалень та душів—це усе коштовно. Де ви збираєтесь брати гроші? Самі шукатимете чи проситимете у адміністрації?

Частково будемо говорити із адміністрацією. Вони обіцяли, що підтримуватимуть студентську ініціативу. Спонсорів, без сумніву, також буде залучати. Ми вважаємо, що для початку треба пролобіювати проект для міжнародного фонду «Відродження». Засоби гігієни, спортивне знаряддя—це не ті речі, на яких варто економити.

А чому все-таки ви чекаєте дебатів, аби відповісти на звинуваченння у  «провладності” і висловити свої доводи? Чому не зробити це зараз, коли вас ніхто не перебиває?

Віталій Билів: Ми не хочемо грати у таку гру. Це вони зайняли таку позицію і будують свою агітацію на всьому цьому. Тому, чому зараз до них огризатись? У нас своя стратегія. Ми не вважаємо за потрібне «опускати» інші блоки і виїжджати на цьому, розказуючи першокурсникам: «Чуваки, вони аццтой, нічого не зробили, вони ніхто». Хай звертаються із цим питання до мене. Я відповім на усі питання тет-а-тет. А так, як вони роблять,—неправильно. Ну, вперед, це їхня позиція, бажаю їм успіху!

Єгор Стадний якось казав, що Вчена рада його ненавидить. Ви не боїтесь що вона ненавидітиме і вас?

Ну ми ж не будемо відверто із нею конфліктувати. Будемо шукати якісь компроміси. Не потрібно йти «в лоб» на адміністрацію і заявляти: «Ми студенти, ми маємо права, ми повинні мати класні лавочки на другому плацу». Я такої позиції не притримуюсь. Нам варто дружити з адміністрацією, адже кошти, приміщення—усе це ми отримуємо від них, вони нас «кормлять, годують, одівають».

Вердикт: недоТНТ

Pеклама—убога, сайт—примітивний, єдине чим недоТНТ може пишатися—це ультрадовга і незрозуміла програма, яка ледве поміщається на 6 аркушах А4 і «брендовані» ручки, кілька контейнерів яких, члени блоку встигли роздати електорату, як Черновецький свого часу роздавав гречку. В Команді є жид, Джорджио Армяні, Кобилів, Потєряйло, Муму, Шева і Сашко Кульчицький — єдиний серозний і відповідальний хлопець, але, даруйте, це вибори в СК, а не циркова вистава. Ми б з радістю позлословили ще, а проте за нас це прекрасно роблять їхні конкуренти. До речі, і тут А-41 вирізняється—вони з радістю стають під душ із лайна і банальний мазохізм подають як витончену стратегію. Але ручки хороші.

Коментування вимкнено

краще б їжу роздавали

by miaow on 16/02/2011 at 23:00. #

«брендовані”
Рахіт.

by SNDNK on 16/02/2011 at 23:04. #

То в мене рука дрогнула і поставив не таку «лапку».

by Юрій Опаренко on 17/02/2011 at 08:28. #

Сматрі балєт.

by SNDNK on 17/02/2011 at 08:53. #

варто журити адміністрацію, а не “дружити” з нею. це са-мо-вря-дність.

by Єгор Стадний on 16/02/2011 at 23:10. #

скока б не старался наученный горьким опытом прошлых коментов скрыть подлиз, скоко б не давал на вычитку быливу, невыйшло

by levoe huylo on 16/02/2011 at 23:22. #

позиція по адміністрації звісно фейлова.
завдання суспільства контролювати владу. а не товаришувати з нею.

Так само СК мало б контролювати адміністрацію і тримати руку на пульсі адміністрації.

а то вони там роблять що хочуть, і будуть продовжувати це робити.

by ворзелянин on 16/02/2011 at 23:22. #

Орест, ти молодець, я цілком з тобою погоджуюся!

by Юрій Опаренко on 16/02/2011 at 23:34. #

Речення з “жидом” таке билівське.

by pravoe huylo on 16/02/2011 at 23:24. #

ну і взагалі це пздц таку фігню писати. я про останній абзац. Але це бліг Йури, йому можна.

by ворзелянин on 16/02/2011 at 23:30. #

Шеф, прапала всьо.

by Юрій Опаренко on 16/02/2011 at 23:30. #

Щодо позиції по адміністрації, то краще отак, «дипломатично», а не так як було самі-знаєте-в-кого на минулих виборах, коли пана Квіта примушували червоніти за, прикладом, новобудову на другому плацу. Вони що, чекали публічного визнання ректором провини і каяття? Мовляв, «Да, хлопці, ми тут грубі гроші відмиваємо». Що б це в біса змінило?
З адміністрацією треба вміти себе вести, і не впадати в отакі крайнощі.

by SNDNK on 16/02/2011 at 23:40. #

Блін. Я тікі одного не розумію.
Чому у них мураха як символ, яка ще й посміхається..
і чому на афішах немає півголови?

Ручки-гречка..
Потеряйко-Космос..
щось в цьому є.

будете типу як ТНТ траву продавати? :)

by Йа on 16/02/2011 at 23:41. #

А що, коли є своя каптьорка, то дуже зручно не те що траву штовхати, але займатися мережевим маркетингом, влаштовувати там всякі емвей-презентації і гараж-сейли.

by SNDNK on 16/02/2011 at 23:51. #

ага, ще зручніше, ніж у радіорубці ;)

by Віталій Рибак on 17/02/2011 at 00:00. #

Чо, рубок дві–в нас вдвічі більше можливостей) Ринок величезний–навколо море діток, філософи там всякі, любителі змінених станів свідомості, тарчькі і тд. Пахать нє пєрєпахать. Квіти туплять просто, а от в СК не один смишльонний партієць собі перший мільйон заробив таким чином. Інакше для чого туди взагалі пхатися? Політика, бруд, програми, афіші… Мінне поле на шляху до бабла))

by SNDNK on 17/02/2011 at 00:13. #

відверто враження такі, що друге написано щоб показати “шо всьо чесно”, і нікому переваги не надається.
прийду краще послухаю дебати. Має бути весело.

by Іван Матейко on 16/02/2011 at 23:58. #

прогиб засчитан!

by obolonskyi on 17/02/2011 at 02:24. #

:D

by Пюре on 17/02/2011 at 12:42. #

прогиб засчитан!

by obolonskyi on 17/02/2011 at 02:24. #

Міша мутить “даблпенетрейшн” по кулдауну вже)

by Глеб on 17/02/2011 at 08:02. #

пєй жърчък, єж пяні

забагто фенівців в блоці, screw it

by habak on 17/02/2011 at 08:38. #

адово.

by cMiX on 17/02/2011 at 09:13. #

отета да, канєшна

систему я зрозуміла.хД

by olesya on 17/02/2011 at 09:38. #

ЕЕЕЕЕ, Опаренко, що за стаття? Ми ж домовлялись, що ти все “чьотко” напишеш – ми ж тебе купили. А за Армяні атветішь, Васа!

by Віталій Билів on 17/02/2011 at 09:44. #

лол. і скільки це? може б я і собі статтю замовила…про Жидачів, наприклад.хД

by olesya on 17/02/2011 at 10:02. #

Ви заплатили тільки за інтерв’ю з Кафедрою, а за цю статтю я грошей так і не отримав.

by Юрій Опаренко on 17/02/2011 at 11:34. #

омг, ещё и платить за такое

by Lecter on 17/02/2011 at 12:14. #

“Преемники” на русском —-> “прєємнікі” на хипстерском украинском. Самоутвердилась ок.

Вердикт инсайдера отдает высосанностью из пальца. Мол, кк обкакал – надо и этих, чтобы не заподозрили в необъективности.

Юрий Опаренко, я не разбираюсь в журналистской этике, но мне кажется, что “быть объективным” и “относиться ко всем одинаково плохо” – не одно и то же. Это если инсайдер задумывался как сми. А если как твой личный блог, просто ориентированный на чуть более широкую аудиторию, – то пиши уже то, что на самом деле думаешь. А то ни рыба, ни мясо. И уж тем более не под сыром.

by Пюре on 17/02/2011 at 12:36. #

Дякую за урок хіпстерської української! So nice of you!

by Юрій Опаренко on 18/02/2011 at 11:45. #

А шо ж тобі, Аперенко, лишилося робити, як не обсирати всіх підряд! Попав у свою ж пастку :)

Ти будеш обсирати третій блок, як їх там… ?

by Capitain Black on 17/02/2011 at 19:54. #

я йому не дав, я не такий

by Віталій Рибак on 18/02/2011 at 22:05. #

видно що тобі в дитинстві читали Тургенєва наніч. Блєснув!

Решта перекрутаси з іменами членів блоку – банальщина… (

by Capitain Black on 17/02/2011 at 20:06. #

Ах-ах, тобі блєснув, а мені з цим жити ггг

by Галинка Герасим on 17/02/2011 at 20:44. #

Еее, а до чого тут Тургєнєв? Мені соромно це визнавати, але я ніколи його не читав.

by Юрій Опаренко on 18/02/2011 at 11:46. #

а от читав би, то знав би, за що Герасим втопив Муму..ггг

by Галинка Герасим on 18/02/2011 at 20:53. #

Галь, то твій предок?

by Віталій Рибак on 18/02/2011 at 22:05. #

Ти шо, мої предки вірмени – це про мене там внизу написано :)
А пра-прадідусь просто був фанатом Івана Сергійовича хД

by Галинка Герасим on 19/02/2011 at 06:56. #

В блоці жиди, комуністи, хачі, армяні, пєльмяні, а блог Опариша.

Образливо якось усе(

by пацик on 17/02/2011 at 20:38. #

ва хто комуніст? О_о

by Галинка Герасим on 18/02/2011 at 20:57. #

тобто наявність пяльмянів не заперечується?))

by пацик on 19/02/2011 at 14:42. #

Вибачайте, коментарі навіть не дуже приємно читати. Ратуємо за рідну мову, а самі так її перекручуємо. Ну дійсно забагато якихось сленгових штучок. Нарід, дуже прошу – пишіть нормально – читати ж не реально!

Була на дебатах, Майже така сама не сильно смачна каша, як і тут в коментарях. Але так, весело. Сподіваюсь, що це все (вибори) пройде якомога скоріше й СК адекватно запрацює.

by Валерка Веселка on 17/02/2011 at 21:21. #

2 тижні і всі забудуть про ці вибори і ділення на прихильників того чи іншого блоку. А СК запрацює, прийнаймні за А-41 скажу з впевненістю;)

by Mezmerize on 17/02/2011 at 23:59. #

Хоч Юра і троль – зробив це все навмисно, але просто бісить. Мета хорошого інтерв’ю – поставити незручні запитання, на які читатеві було б важливо почути відповіді, а не зробити пльовок у спину “вердиктом” і викликати срач через це.

Мені здається, що жоден журналіст не дозволить собі такого. Якщо хочеться висловити свою думку – примайні сказав би прямо на інтерв’ю, ми б почули, що про це думають ті, в кого беруть інтрев’ю.

by Олексій on 18/02/2011 at 07:37. #

Йолкі, та ви закалібали – не читайте, якщо не подобається.
Якщо хочете, щоб тут було ваше інтерв*ю – йдіть, беріть, ставте незручні питання, питання, які цікавлять вас, а потім дайте почитати народу.
Інсайдер поставить ваші матеріали, не сумнівайтесь.
Але було б вам цікаво читати просто запитання-відповідь?
Могилянці, це політика! Ви ще почність тут про те, що Юра справедливо поливає брудом А-41, а КК – ні, бо КК хароші і креативні. Або. А-41 хароші, а КК – погані, тому, Юра, все ок.

Тут мета журналістики – не донести до вас інформацію. Бо ви мали змогу бути на дебатах, поспілкуватися з блоками, почитати програми, полазити по їх сайтам. Ви не можете самостійно бути об*єктивними?

А те, що вам скажуть, щось таке, що вас зачепить, дає невелику, але імовірність, що ви будете думати головою, коли підете на вибори.
Якщо після цього взагалі ви захочете йти на вибори..

Голосуйте за ДВІ.
Вони найкрутіші.

by Йа on 18/02/2011 at 20:07. #

>не читайте, якщо не подобається

Плохая отмазка) Для чего еще вообще этот ресурс, как не для того, чтобы его читали? Да и откуда мне знать, нравится мне, или нет, если я не прочитаю? Или мне по лицу Былива угадывать?)

by Пюре on 19/02/2011 at 08:47. #