Виборча програма блоку «А-41»

Юрій Опаренко—9 лютого 2011


Під катом—жара!

Робота зі старостами

Справедливі вибори старост

Забезпечимо проведення чітких, справедливих виборів та перевиборів старост, а також забезпечимо допомогу та контроль з боку СК.

Книги НЕ для полиць

Допоможемо бібліотеці перевести рідкісні та популярні примірники книг в електронний формат. Створимо тимчасовий відділ сканування. Досягнемо вивільнення книг з резервного фонду у вільний доступ, крім 2-3 екземплярів, які залишатимуться в читальній залі.

Копіюй вільно

Організуємо копі-центр в USIC. Забезпечимо його постійну роботу.

Що вже зроблено та механізми впровадження:

  1. Ми сформували команду, що буде слідкувати за дотриманням процедури виборів старост, на якій будуть присутні більшість студентів для яких і вибирається ця/цей староста.
  2. На підставі статті 22 Закону України «Про авторське право та суміжні права» ми розпочали переговори з пані Ярошенко Тетяною Олександрівною, з приводу сканування рідкісних книг, для цього потрібна команда та технічне устаткування.
  3. Зініціюємо написання USICом проект на розподіл коштів від Фонду Відродження, «просунемо» його серед комісії і затвердимо бюджет цього проекту як такого, що є необхідним та актуальним для могилянців.

Інформаційна політика

Те, що ти маєш знати…

Створимо систему інформування студентів про всі нюанси та особливості КМА (політики, внутрішньої організації, навчального процесу, дозвілля, реального стану справ та речей в академії), про всі заходи, що в ній відбуваються.

Оцінка ефективності

Відновимо оцінювання студентами викладачів, курсів, методистів, старост та СК для покращення умов навчання студентів.

Полегшення студентського життя

  • Захистимо студентів від необґрунтованих актів та доган про порушення дисципліни та порядку.
  • Спростимо систему проведення студентських заходів та замовлення аудиторій.

Що вже зроблено та механізми:

  1. Виникла ідея створення sms-розсилки всіх подій та внутрішньої ситуації (для всіх, хто бажає і підпишеться на неї). Також інформація на сайті Студентської Колегії та афіші з особливими позначками, на кшталт «важливо» чи  «СК інформує».
  2. Працюємо над створенням книги «скарг та пропозицій», яка буде знаходитись в СК та в яку кожен може написати свій «відгук», наприклад, про викладача. Далі ми перевірятимемо цю інформацію, чи дійсно вона достовірна і якщо незадоволених професійністю викладача буде вдосталь — піднімемо питання про його зняття з курсу. Для тих викладачів, хто отримає позитивні відгуки запропонуємо влаштувати вдячний захід чи подарунок. Або просто покажемо цю книгу і це вже буде приємним.
  3. Об’єднаємо активну групу студентів (вже зголосилась значна частина активістів), що зацікавлені у вирішенні питання житла і вимагатимемо надати з кожної кафедри списки черг на поселення в гуртожитки та роз’яснити як вони формуються та змінюються і чому. Право на житло має кожен.

Дозвілля та спорт

Життя — це просто спорт. (Іван Буян)

  • Сприятимемо організації збірних КМА з основних видів спорту та забезпечення їх участі в міжуніверситетських змаганнях.
  • Підтримуватимемо чемпіонати гуртожитків.
  • Забезпечимо спортивні секції НаУКМА залами необхідних розмірів.

КВК у НаУКМА

Створення збірної НаУКМА з КВК та представлення Академії на міжуніверситетських змаганнях з КВК.

КМЦ для Могилянців

Досягнемо першочергового виділення КМЦ для творчих та культурних потреб могилянців.

Новий рівень

Вийдемо на якісно новий рівень у проведенні Міс-КМА, Могилянських банд тощо.

Що вже зроблено та механізми:

  1. Була створена ініціативна група, яка розмовляла з тренерами
    секцій про вихід спорту в Могилянці на новий рівень. Ми вже домовились
    про виділення коштів на реалізацію наших проектів. Наступна наша мета
    знайти відповідні приміщення для проведення тренувань.
  2. Ми вже домовилися з органами студентського самоврядування інших
    університетів про проведення товариських змагань з КВК, організували
    колектив, який буде керувати створенням і подальшою діяльністю
    могилянської збірної з КВК. Також піднімалося питання проведення
    міжвузівських конкурсів краси. Це зацікавило всі сторони, тому ми
    почали роботу над головними проблемами цього заходу.

Юридичний відділ

За бортом. Квотування

Доведемо викладачам та адміністрації, що квотування оцінок — це лише рекомендація, а не заклик до дій.

Захисти свої інтереси

Забезпечимо ефективне функціонування представників від студентської громади у відповідних структурах університету (Вчена Рада, Ради Факультетів, Житлові комісії тощо).

Студентські референдуми

Використовуватимемо активно студентські референдуми для вирішення важливих питань могилянської громади (питання оцінювання, кураторства, доступу до замовлення аудиторій).

Що вже зроблено та механізми:

  1. Ініціативна група студентів почала розмову із адміністрацією стосовно неприйнятності інституту квотування. Також буде введена система інформування, через яку студент, який буде підданий квотуванню, повідомляє СК. СК буде терміново реагувати на таке порушення прав студентів.
  2. Законом України «Про Вищу освіту» передбачено участь представників студентського самоврядування в таких структурах університету як Вчена Рада, Ради Факультетів, Житлові комісії тощо. Наразі у більшості випадків така участь є лише формальною або взагалі відсутня. Наразі переймається досвід тих структур, де таке представництво функціонує (Рада ФПвН тощо), та розробляється діяльність у інших структурах.
  3. Референдуми є головним способом демократичного волевиявлення. Використання референдумів допоможе як при вирішенні реальних проблем (доступ до замовлення аудиторій), так і перспективних (питання ведення кураторства).

Робота зі студорганізаціями

Нехай про нас знають!

Вийдемо на новий рівень співробітництва з громадськими організаціями та органами студентського самоврядування інших університетів. Будемо проводити міжвузівські громадські заходи, конкурси краси.

Оркестр НаУКМА

Києво-Могилянська академія матиме свій професійний оркестр!

Справжній бал

Дівчата знову одягнуть свої вишукані сукні, а хлопці елегантні костюми. В чудовій, спокійній та затишній атмосфері проведемо бал, наче у кіно!

Що вже зроблено та механізми:

  1. Були проведені переговори з Квітом С.М. щодо організації могилянського оркестру. Він погодив цей проект і пообіцяв надати підтримку для його реалізації.
  2. Використовуючи групу з фандрайзінгу, залучимо необхідні кошти для проведення балу на високому рівні. Зараз займаємось плануванням проекту, збором досвіду від команди, що організовувала «Кришталевого Сковороду».

Житловий відділ (Гуртожитки)

Інтернет у гуртожитках

  • Отримаємо дозволи на залучення ефективних провайдерів інтернету до гуртожитку на Троєщині та на Харківському шосе.
  • Допоможемо створити Wi-Fi мережу в гуртожитках.
  • Сприятимемо розвитку улокальних мереж в усіх гуртожитках.

Поселення

  • Введемо у житлову комісію кожного факультету представників від
    студенства, які разом із заступниками деканів складатимуть списки на поселення.
  • Запобігатимемо дискримінації магістрів при поселенні в гуртожитки.
  • Зробимо списки на поселення загальнодоступними.

Побут

  • Забезпечимо справне функціонування і вчасний ремонт телевізорів, ДВД-програвачів, пральних машинок у гуртожитках.
  • Студентам, що захочуть за відпрацювання провести ремонт у себе на блоках, виділятимемо кошти на будматеріали.
  • Облаштуємо спортивні зали в гуртожитках на Харківському та Ворзелі, а також читальну залу на Харківському.
  • Введемо щомісячну перевірку адміністрацією гуртожитків сантехніки та забезпечимо її нормальне функціонування.

Інше

  • Продовжимо час закриття гуртожитків до часу приїзду останньої маршрутки.
  • Спростимо процедури отримання дозволу на ночівлю в гуртожитках.

Що вже зроблено та механізми впровадження

  • Залучимо кошти благодійників для модернізації приміщень та техніки вгуртожитках.
  • Створимо інтерактивні списки на поселення в гуртожиток та списки напереселення з кімнати в кімнату, з якимиможна буде у будь-який часознайомитись на сайтах СК та Академії.

Фінансовий відділ

Fundraising

Створимо команду з пошуку і залучення додаткових коштів для реалізації могилянських проектів та підтримки студентських організацій. Допомога при PR та розсилка по профільних ЗМІ.

Доступні гроші

Встановимо банкомат та автомат поповнення рахунку на другому плацу.

Благодійність в академії

Проводитимемо благодійні вечори, концерти, акції та організовуватимемо збір коштів. Моральна та фінансова підтримка від могилянської сім’ї.

Поліпшення матеріально-технічної бази

  • Покращимо санітарні умови туалетів (елементарна наявність мила та туалетного паперу).
  • Проведемо ремонт роздягалень та душів.
  • Забезпечимо наявність розеток та їх справність у бібліотеках, аудиторіях, коридорах, та інших приміщеннях Могилянки.

Що вже зроблено та механізми впровадження:

  1. На основі набутого досвіду та контактів почнемо співпрацю з компаніями та організаціями, які найбільше зацікавлені в розвитку академії. Забезпечимо звітність по проектах та вечори подяк для компаній. Принципово в цей список не потраплять компанії, що прямо чи опосередковано шкодять здоров’ю та духу людини.
  2. Почали розмову з відділенням ЗАТ Приватбанк на вул. Спаській про необхідність встановлення банкомату на території другого плацу чи поряд, переконуємо, що в цьому зацікавлені не лише могилянці, а й жителі району та робітники, що працюють неподалік. Для комерційних структур, щоб встановити автомат поповнення рахунку, необхідною умовою є наявність «живого місця» з населенням у 8 — 15 тис людей, щоб вони отримували прибуток. Так само переконуємо, що другий плац з прилеглими територіями — це саме те місце!
  3. На даному етапі намагаємось зрозуміти, куди зникає туалетний папір та мило після 13.00, а якщо і зникає за потребами — то чому не з’являються нові. Вимагаємо від господарчого відділу показати план проведення ремонтних робіт у душах, роздягальнях аудиторіях та пропонуємо підтримку. Для встановлення нових розеток необхідні спеціальні перевірки та дозволи — це вимагає часу, але можливо.

Всі пункти нашої програми є цілком реальними, ми вже зіткнулися з проблемами, які навіть не могли передбачити, але з часом та мудрими порадами старших зробимо так, щоб наступні блоки, що балатуватимуться вже не мали потреби писати такі пункти у своїх програмах.

З повагою, команда блоку «А-41»

Коментування вимкнено

слишком многа букафф, нидачитал)

by Богдан Левчук on 09/02/2011 at 18:51. #

цікаво, а які такі підстави дає стаття 22 ЗУ “Про авторське право і суміжні права”?
Брєд

by Нармэк on 09/02/2011 at 19:05. #

*Стаття 22.
Вільне відтворення бібліотеками та архівами примірників твору репрографічним способом. Допускається без згоди автора або іншої особи, яка має авторське право, репрографічне відтворення одного примірника твору бібліотеками та архівами, діяльність яких не спрямована прямо або опосередковано на одержання прибутку… б) бібліотека та архів мають достатньо підстав вважати, що такий примірник використовуватиметься з метою освіти, навчання і приватного дослідження…

by Юрій Опаренко on 09/02/2011 at 19:08. #

Не можна так читати статті і не можна з них викидати слів.
Той пункт “б”, що ти зацитував, є підпунктом пункту “1″, який ти пропустив. А цей пункт каже: “коли відтворюваним твором є окрема опублікована стаття та інші невеликі за обсягом твори чи уривки з письмових творів”.

Тобто про сканування нормальних книжок можна забути.
А ще більше про сканування нормальних книжок можна забути, якщо не полінуватись, а почитати, що таке “репрографічне відтворення” у ст.1 :

репрографічне відтворення (репродукування) – факсимільне відтворення у будь-якому розмірі (у тому числі збільшеному чи зменшеному) оригіналу письмового чи іншого графічного твору або його примірника шляхом фотокопіювання або іншими подібними способами, !!!!!!! крім запису в електронній (у тому числі цифровій), оптичній чи іншій формі, яку зчитує комп’ютер

by Нармэк on 09/02/2011 at 19:17. #

Це шматок, тексту, який блок ставив в зносках, а я забув його притулити в статті, тому виклав вже коментом :)

Бо я жодним чином не претендую на те, щоб шарити в праві.

by Юрій Опаренко on 09/02/2011 at 19:25. #

ну тоді мої звернення спрямовуються саме до блоку)

by Нармэк on 09/02/2011 at 19:27. #

звучить красіво

by Глеб on 09/02/2011 at 19:06. #

*Стаття 22.
Вільне відтворення бібліотеками та архівами примірників твору репрографічним способом. Допускається без згоди автора або іншої особи, яка має авторське право, репрографічне відтворення одного примірника твору бібліотеками та архівами, діяльність яких не спрямована прямо або опосередковано на одержання прибутку…б) бібліотека та архів мають достатньо підстав вважати, що
такий примірник використовуватиметься з метою освіти, навчання і приватного дослідження…

by Роман on 09/02/2011 at 19:09. #

муділи

by дварф on 09/02/2011 at 19:11. #

як вишукано.

by Leticia on 09/02/2011 at 20:36. #

Якби ми не гарантували коментаторам анонімності, я б дав вам його айпішку і ви б його закопили десь на Трухановому.

by Юрій Опаренко on 09/02/2011 at 21:29. #

та ладно, чого закопувати, я б просто мирно поговорила :)
Я ж не якийсь рекетир.

by Leticia on 09/02/2011 at 21:38. #

ок, муділи усі окрім тебе)

by дварф on 09/02/2011 at 21:48. #

Ти до всіх це написав чи до когось конкретно?)

by Віталій Билів on 09/02/2011 at 20:39. #

до себе( це всьо мої комплекси, йомана…
пожалієш?

by дварф on 09/02/2011 at 21:52. #

Я ж тебе не знаю. Чого мені тебе жаліти? Поспілкуватися можна було б. просто хотів, щоб ти чітко аргументував свою позицію, чому ти так думаєш? що тебе переконує так думати? які емоції в тебе виникають коли ти це думаєш? просто цікаво. може я в чомусь неправий – тому з радістю буду змінюватись, якщо ти тільки поясниш чому ти написав цей пост) я не люблю ображати людей, ну і сам розумієш, не люблю коли ображають мене чи близьких мені. тому якщо є що сказати – то , будь добрий, скажи це в обличчя)

by Віталій Билів on 09/02/2011 at 22:07. #

та нє, всьо ок, перепрошую. не бери в голову :)
просто дварфи недовольні тим, що живуть під першим плацом… туповато там,тупіт студачків на нерви діє.
тому від нєфіг дєлать тут розслабюляюсь

by дварф on 09/02/2011 at 22:20. #

мені так соромно. правда

by дварф on 09/02/2011 at 22:50. #

Дуже вивірена, і розумна програма.

by Ілля on 09/02/2011 at 19:17. #

Броня, тебе всі пресують))

by Віталій Билів on 09/02/2011 at 20:16. #

дварф це до себе написав)
Ось це реально хороший блок. Все розписали докладно – і головне вказали шляхи розв’язання поставлених проблем і етапи розв’язку. Видно, що хоча б один з авторів програми пише або писав серйозну кваліфікаційну роботу з дослідженням.

by Олексій Здоров on 09/02/2011 at 20:46. #

^

by дварф on 09/02/2011 at 21:54. #

*блювання веселкою*

by Zdoroff-fan on 15/02/2011 at 11:34. #

“Проводитимемо благодійні вечори, концерти, акції та організовуватимемо збір коштів. Моральна та фінансова підтримка від могилянської сім’ї.” – це звучить як цукерочка, а на ділі це нереальна задача. ніхто з випускників не горить бажанням віддавати свої гроші в купу благодійних вечорів, концертів і акцій. та і які впринципі акції?
більшість програми я навіть не уявляю як буде реалізовуватись. особливо там де потрібні матеріальні кошти.

але погоджусь, розписали гарно :)

by Мирося on 09/02/2011 at 21:09. #

Виталик шарит в фандрайзинге и у него есть опыт в этом.

by Паша Рудь on 09/02/2011 at 21:26. #

Можна конкретний приклад Віталікових успіхів у фандрейзингу?

by Юрій Опаренко on 09/02/2011 at 21:29. #

КВН например, причём не раз он был. Ну а вообще он сам напишет за себя, может было что-то ещё, я ж не был в СК.

by Паша Рудь on 09/02/2011 at 21:35. #

Звичайно можна) Всі КВК за 2 роки, Миколай у кожному з нас, допомога Жені Ангелу, підтримка ФЕНівської команди на міжнародному бізнес-турнірі. На ці події, акції шукались гроші за моєї участі. Ще співпрацюємо з такими компаніями та організаціями: Students International, Книжковий Супермаркет, Dream Town, Плеяди Тур, клуб Грінвіч і т.д. (загалом їх 46) – котрі, якщо не допомагають фінансово, можуть надавати різні знижки студентам або подарунки, якщо мова йде про якийсь захід. Якщо хочеш детальніше – пиши на пошту – v.byliv@gmail.com , якщо просто так це написав – теж розумію)

by Віталій Билів on 09/02/2011 at 21:54. #

Відповідь більш, ніж вичерпна—моя цікавість задоволена :)

by Юрій Опаренко on 09/02/2011 at 22:03. #

Я радий) і дякую за запитання)

by Віталій Билів on 09/02/2011 at 22:14. #

Питання про копіювання.
Я особисто віддавав на сканування декілька унікальних книг. Все з цим було нормально.
А якщо У ВЛАСНУ КОРИСТЬ тлумачити чинне законодавство, то сканувати можна всю книгу за винятком, наприклад, титульної сторінки.
Це вже не вся книга, а лише частина.

Стосовно репрографіювання. Так, копіювати на цифру не можна, але ніхто не забороняє це для тимчасового тримання для роздруківки. Ксерокс працює за таким самим механізмом.

Не Боги пишуть закони. В Законі головне не те, що написано, а як це тлумачити =) Це я Вам як людина, яка знає Українські реалії, кажу)

by Броніслав on 09/02/2011 at 21:32. #

Як казав Єгор Лупан, “я так роблю – і нічого!”

by Олексій Здоров on 09/02/2011 at 23:11. #

А для слів “невеликі за обсягом” ти ж канєшна застосуєш розширене тлумачення і скажеш, що якщо брати до порівняння велику радянську енциклопедію, то звичайна книжка у 600 сторінок – це невеликий обсяг, так? лол

Ок, якщо для роздруківки, то який профіт з цього студентам? В електронному каталозі цих книжок не буде. То треба буде якось через жопу замовляти, щоб тобі ще шматок роздрукували з неї. Чим тоді це краще за звичайний ксерокс?

Тлумачити це на власну користь ніяких підстав нема. З твоїх слів мова йде лише про обхід закону, себто про те, про що каже Єгор Лупан.
Якщо це свідома політика блоку – срати на закон – то якось це не гарно виглядає. Думаю, що Могилянці не потрібні крім проблем з владою ще проблеми з володільцями авторських прав

by Нармэк on 10/02/2011 at 07:27. #

Пане Віталію!
В академії це робиться на підставі ст.23 ЗУ “Про авторське право та суміжні права”, а саме:

Інформація про авторське право

Усі права захищені законодавством України, зокрема, положеннями Конституції України, Цивільного КодексуУкраїни, Кримінального Кодексу України, Законом України «Про авторське право і суміжні права» від 23 грудня 1993р., а також міжнародними договорами і угодами у сфері авторського права, ратифікованими Верховною Радою України. Забороняється будь-яке несанкціоноване копіювання, тиражування, розповсюдження, а також інше використання твору, окрім нижче зазначених випадків:

відтворення уривків з опублікованих письмових творів, аудіовізуальних творів як ілюстрацій для навчання за умови, що обсяг такого відтворення відповідає зазначеній меті;
репрографічне відтворення навчальними закладами для аудиторних занять опублікованих статей та інших невеликих за обсягом творів, а також уривків з письмових творів з ілюстраціями або без них за умови, коли:
обсяг такого відтворення відповідає зазначеній меті;
відтворення твору є поодиноким випадком і не має систематичного характеру;
(Стаття 23. Вільне відтворення примірників твору для навчання)
Вище викладене прочитав та згоден дотримуватись зазначених обмежень.

На моє особисте переконання стаття 22 є більш доцільною для цього аспекту навчання.

by Броніслав on 10/02/2011 at 07:41. #

на мій погляд sms-розсилка подій – це жах. я й ту, яку на пошту присилають досить рідко читаю, передевлюсь лише те, що може зацікавити. уявляєте який буде обсяг смс?
так, написано гарно, але па практиці навіть половину майже не реально втілити у життя. тож це гарне бла-бла-бла…
а комент про кваліфікаційну роботу – просто порадував)))

by Варя on 09/02/2011 at 21:38. #

смс-рассылка будет не для всех же, а для тех, кто подпишется на неё =) по-моему это интересно, потому что многим впадло читать кучу афиш на досках объявлений…

by Паша Рудь on 10/02/2011 at 11:56. #

а скільки коштує смс-розсилка? так…цікаво просто

by Нармэк on 13/02/2011 at 09:49. #

є варіанти робити безкоштовно =)

by Броніслав on 15/02/2011 at 15:29. #

“За бортом. Квотування
Доведемо викладачам та адміністрації, що квотування оцінок — це лише рекомендація, а не заклик до дій.”
Здається після того як вийшли студенти на плац , віце президент уже підписав новий наказ де про квотування оцінок не було ні слова.

” Допоможемо створити Wi-Fi мережу в гуртожитках.
Сприятимемо розвитку у локальних мереж в усіх гуртожитках.”

Це уже нікому не потрібно та неактуально, наприклад побудова централізованої мережі, де кожен користувач самостійно визначав яким інтернетом користуватися і платив за нього – це було б цікаво.

“Облаштуємо спортивні зали в гуртожитках на Ворзелі.”

В нас уже влаштована і читальна і оптоволокно від місцевого провайдера по доступним цінам.
Ворзель як завше залишився поза увагою) Що й не дивно.

by ворзелянин on 09/02/2011 at 22:37. #

З питання квотування почитайте стіну Квіта на мордокнизі. Там викладачі явно пишуть, що їх позбавляють премії (60% з/п), якщо вони не дотримуються цих “рекомендацій”.
Також на ФПвН це дуууже активно застосовується(

by Броніслав on 10/02/2011 at 17:02. #

Ми тут з пацанами подумали і вирішили, що Билів на цій афіші ось-ось заплаче)

by Нармэк on 10/02/2011 at 07:34. #

Програма хороша, поки що сподобалась найбільше з раніше запропонованих. Але звичайно ж є свої фейли:
1. Сканування книг – ну про це, власне, вже трохи вище (http://insider.kma.in.ua/2011/02/a-41/#comment-657) сказали, не повторюватимусь.

2. Питання: чи дійсно СК має повноваження впливати на звільнення викладача, якщо НаУКМА укладає з кожним працівником договір, де навряд чи є пункт “Про незадоволених студентів”?

3. “Захистимо студентів від необґрунтованих актів та доган про порушення дисципліни та порядку” – звучить красиво, але який механізм реалізації? хто визначатиме цю необґрунтованість? який захист мається на увазі?

4. Щодо аудиторій – а чим зараз ця процедура така складна? Цей пункт виник через ситуацію з новим наказом? (коротко – займати аудиторії після 19:00 та у вихідні/святкові дні – заборонено, якщо це не навч.процесом). Тоді вирішується все дуже легко –
просто дайте Могилянці 2 млн.грн. на покриття заборгованості за комунальними платежами й буде всім щастя :)

5. “Якісно новий рівень проведення Міс КМА” – будь ласка, якщо ви пишете, що збираєтесь щось покращувати, то поясніть, що не так є зараз й у чому полягає ваше покращення?

6. Студентські референдуми – й так проводяться. Тут краще подбати про їх вагомість для адміністрації університету.

7. Навіщо Могилянці свій оркестр? О_о

8. Слона краще їсти частинами – програма виглядає не зовсім реальною через завелику розгалуженість та кількість задач, що ви перед собою ставите. Бо щось не віриться, що за півтора-два (чи скільки там?) роки ви все це зробите якісно (хоча б просто зробите) – ви ж не збираєтесь забивати на навчання (/роботу) та інше життя загалом? Було б набагато краще якби ви сказали “Ми зробимо ось цю частинку, що входить у наші повноваження й ми маємо змогу це зробити. Ми зробимо це добре. Й якщо після того ми ще матимемо час та змогу, у перспективі ми могли б ще подумати про Могилянський оркестр”.

Сподобалось:
1. Книга скарг та пропозицій.
2. Всі ідеї пов’язані з гуртожитками (Сама там не живу, тому про теперішню ситуацію отримую лиш чутки, але прописані кроки звучать доцільно, аби тільки змогли реалізувати).
3. КВК, міжуніверситетьська МІС.
4. Роз’яснити викладачам про квотування
5. “Продовжимо час закриття гуртожитків до часу приїзду останньої маршрутки”. – але краще говорити про якийсь точний фіксований час, бо маршрутки у кожного свої й ходять по своєму + не всі їдуть маршрутками (Ворзель)
6. Резюме Биліва з приводу фанрайзінгу.

Висновок: мисліть трохи більш реально та аби посилили!

by Валерка Веселка on 10/02/2011 at 08:13. #

можу відповісти про гуртожитки (щодо маршруток) – ми не вказали конкретний час щодо останньої маршрутки саме тому, що останні маршрутки (електрички) всюди приїздять у різний час :)

by Leticia on 10/02/2011 at 08:21. #

Отвечу насчёт оркестра. Да, это может быть не прямо там жизненно важно, но это плюс к имиджу университета. Этот проект уже реализует один из наших людей, я думаю, что многие видели объявления о кастинге в оркестр, которые появились ещё до начала предвыборной кампании.

Насчёт аудиторий – так-то оно так, но мы расклеивали афиши в Могилянке до 22-15 и там после 19-00 была куча всяких сект, музыкальных коллективов и много где горел свет… Так что нужно урегулировать этот вопрос, чтобы не было двойных стандартов…

И если вчитаться – то у каждого человека всего по 3-4 пункта, не так уж и много.

На остальное я думаю ответит Виталик, как более компетентный в этом человек =)

by Паша Рудь on 10/02/2011 at 10:37. #

Как компетентный Виталик, отвечу, что у сект и музыкальных коллективов свет горит, потому что они платят деньги за аренду помещений.
На тех, кто платит бабло, этот приказ не распространяется

by Нармэк on 10/02/2011 at 12:02. #

Даже если так, то всё равно свет горит много где, где он гореть по идее не должен, например в коридорах 6 корпуса, в котором вечером никого не остаётся.

by Паша Рудь on 10/02/2011 at 12:08. #

Щодо впливу на звільнення викладачів та відсутності пункту про “незадоволених студентів”.
1. Ви згадайте ситуацію з Ліною Малиш.
2. У витягу із засідання кафедри історії за цей рік є пункт про те, що якщо група отримає значну кількість незарахів, про це викладач має повідомити деканат.
3. Щодо викладача-хабарника можна подати скаргу в деканат та кафедру особисто.
Яким боком тут СК? Вони зможуть проводити роз’яснювання серед студентів, що не треба забивати чи боятися можливості подати скаргу. Зараз такий обов’язок покладається на старост груп. Це непрямий вплив на звільнення. Прикладом прямого впливу є, наприклад, заява до деканату та кафедри від особи СК.

Броніславе, спростуй, якщо помиляюсь, але якщо в Могилянці виконувались всі її закони, статути, т.п. до букви, причому неможливо було б робити те, що у відповідному статуті/законі не вказано, то КМА перетворилася б на якусь КДАВТ.

by Олексій Здоров on 10/02/2011 at 15:32. #

1. А що було з Ліною Малиш? Вона у нас досі викладає
2. “якщо група отримає значну кількість незарахів, про це викладач має повідомити деканат” – на мій погляд це не зовсім те. А якщо студенти отримали зарахи, але все одно викладач не є задовільним (приклад, Корегін “Вступ до соціології народонаселення”). Поки що у СК немає повноважень звільняти викладачів, та й не завжди така вимога зі сторони студентів є адекватною в принципі. Тому цей пункт і виглядає недоречним.

by Валерка Веселка on 10/02/2011 at 19:46. #

Ні, просто спочатку її покидали по кафедрах, потім вона перестала викладати в економо=істів:)

by Олексій Здоров on 10/02/2011 at 20:56. #

Обмеження по світлу лише до кінця березня.
Особисто я не вважаю, що це така проблема, адже охоронця завжди можна попросити, щоб дозволив посидіти ще)
Хлопці, не сваріться, це питання є не там складним і невирішуваним)

by Броніслав on 10/02/2011 at 12:52. #

Попросити посидіти можна, а попросити дати ключ – ні

by Нармэк on 10/02/2011 at 14:55. #

а ключ вони не мають права давати не через світло…
Тре дозвіл, і все буде ок =)

by Броніслав on 10/02/2011 at 17:05. #

Кеп, ти? Ясно, що у мене є дозвіл

by Нармэк on 11/02/2011 at 02:52. #

забагато обіцянок теж недобре….

by Rostyk on 10/02/2011 at 15:37. #

вместо скнирования , которое ,как уже написали, не совсем законно, было бы лучше если у студентов появилась возможность пользоваться современными интернет ресурсами, например jstor. Там есть ооочень много статей практически по любой теме. В отличии от книг по социологии или культурологии 60-х годов, которые вы предлагаете сканировать информация в них актуальна. К тому же сканирование предполагает трату времени, денег и человеческих ресурсов.

by Ja on 10/02/2011 at 16:32. #

Так это же “передплачені ресурси”?

by Олексій Здоров on 10/02/2011 at 18:58. #

У нас из “передплачених ресурсів” годних для студентов социальниых наук аж два – oxford journals (статьи доступны только до определенного года ) и ebsco (из которого, кстати, часто статьи вытянуть просто не реально). Так что по сути мощных научных ресурсов с хорошей базой статей нет. Если оксфордские журналы могут похвастаться своим качеством, то ebsco часто предоставляет сканы из газет.

by Ja on 12/02/2011 at 23:18. #

Дякую Ja on, це хороша ідея. В офіційну програму пункт про jstor, на жаль, не потрапить, але от в “to do list” – обов’язково!

by Віталій Билів on 10/02/2011 at 19:04. #

Кстати да, это хорошая идея, для нас (политологов) она очень актуальна как раз…

by Паша Рудь on 10/02/2011 at 19:05. #

Від себе теж додаю велике людське дякую за таку ідею :)

by Галинка Герасим on 11/02/2011 at 14:35. #

http://allforone.org.ua/ сайт блоку А-41

by Віталій Билів on 13/02/2011 at 08:53. #

Сайти усіх блоків

http://allforone.org.ua/
http://dvi.isgreat.org/
http://kafedra-komilfo.org/

by Rostyk on 13/02/2011 at 10:21. #

http://kafedra-komilfa.org/

by pipa on 13/02/2011 at 19:10. #

4. Новий рівень

Вийдемо на якісно новий рівень у проведенні Міс КМА, Могилянських банд тощо.

слухайте рібята.. Могилянські Банди це бренд який винайшов Сливінський і передав його
Приймаку і мені, скажем так.
Ви хоч з кимось говорили про привласнення і виведення чогось на якісь рівні?? Навіть коли я буду в СК – ця подія їй не належатиме. раптом належатиме частково радіо квіт, під егідою якого добуваються гроші і узгоджуються формальності.
такшо фейл, бо шось нікого з вас чи навіть ваших друзів я не бачив при організації минулих банд.
дякую за увагу.

by Joseph on 13/02/2011 at 20:01. #

А при чому тут попередні банди?
Народ прийде до оргкому і запропонує свої ідеї.

by Mezmerize on 13/02/2011 at 21:57. #

Тарасе, я якось був ведучим на Могилянських бандах, під словами “якісно новий рівень” мається на увазі 1) краща апаратура, яка не “різатиме” вуха першим трьом рядам, бо все-таки музика альтенрнативна – і частоту має широку. 2) можливо світло чи якісь спецефекти, щоб люди відчули атмосферу року, кору, рок-н-ролу, дес, треш, і т.д. металу. Мені дуже сподобалось тоді як всі відіграли, але були і очевидні мінуси – тому ми і назвали так цей пункт – щоб звести мінуси до мінімуму. І ще, чому така агресія? Чим вона викликана?

by Віталій Билів on 14/02/2011 at 18:30. #

В компетенції СК залучатися до організації будь-яких івентів в Могилянці, тому те, що ця команда не була при владі в попередні роки і вказує на те, що вона не могла долучитись до організації МБ.
Якраз минулі банди за словами Приймака тягнули в організації саме Лоєрси, цього року особисто я від свого гурту запропонував допомогу і отримав згоду, тому, в разі нашої перемоги на виборах нові ідеї будуть впроваджуватися як мінімум через мене, звісно з погодженням оргкомітету МБ.
пс я думаю всі хотіли б грати на якіснішому обладненні
пс пс о так, дякуєм за організацію попередніх МБ, Жосефе, якщо ти це хотів почути.

by Mezmerize on 14/02/2011 at 23:37. #

Сумніваюсь, що зі слів Приймака можна було зробити такі висновки. Хелл Селл і особисто Йосип теж зробили немалий внесок в те, щоб це відбулося. Починаючи від допомоги піар-відділу і закінчуючи апаратурою і розповсюдженням квитків

by Нармэк on 15/02/2011 at 16:32. #

Спершу ніж сумніватись в чиїхось висновках – можна запитати свого друга і не постити абищо. Я ж не писав, що Лоєрси організували абсолютно самі.

by Mezmerize on 15/02/2011 at 18:12. #

Які Лоєрси, які Чмоєрси, що це все таке взагалі?!! В організації беруть участь не колективи, не гурти, не блоки, не партії, а ЛЮДИ! Не забувайте про це, друзі..

by Prima on 16/02/2011 at 07:48. #

Сиш, може мені ще в тебе запитати, що мені постити?

Я зі своїм другом спілкуюся щодня і не маю підстав вважати, що його погляди на все дійство відрізняються від моїх

Ти написав: “минулі банди за словами Приймака тягнули в організації саме Лоєрси”

Так от ми не вважаємо за можливе і потрібне так казати. Як вже Приймак написав тут, робилося це людьми. І навіть на рівні людей ми не виділяємо, хто робив більше, а хто менше

by Нармэк on 16/02/2011 at 07:59. #

Щодо Лоєрсів, Андрію і Віталіку, я процитував Приймака.

by Mezmerize on 17/02/2011 at 11:10. #

до оргкому ходити, на жаль, ніхто не буде, шановний Владиславе, і плюсики від комуністів отримувати собі в партбілєт теж не буде.
ая-яй прийдеться самомум по студентах розпитувати чого вони хотіли б більше, і то перед тим треба ламати самому голову, щоб дати їм вибір, а не заставляти робити свою роботу за себе.
так що ще раз тобі кажу, уже в голос, мовчи про банди як мишка, бо попередні банди дуже багато при чому. ні при чому тут ти і будь-яка політика

by joseph on 14/02/2011 at 10:21. #

Шкода, я тебе не знаю, Тарасе, вірно? Доля мене старається оберігати від невихованих людей, отже, просто на майбутнє, думай двічі, що пишеш, ок?

by Mezmerize on 14/02/2011 at 23:25. #

Звісно, поняття політичної ввічливіості чи просто ввічливості вже не стосуються тих, хто брав участь у створенні такого міжгалактичного бренду, як “Могилянські банди”?

by Сашко on 15/02/2011 at 15:15. #

Ой-ой. понарозводили хохлосрачу і тут вже.

Мезмерайзе, коли я погоджувався на твою допомогу у проведенні цьогорічних Банд, то аж ніяк не знав, що це буде чи може бути використано у політичних цілях, а ще й тією силою, яку ніхто з організаторів не підтримує.

Загалом же – Банди як були, так і залишаються аполітичними. Попросив би НІКОГО не використовувати цей бренд у своїх цілях.

Звичайно, ми поціновуватимемо допомогу від СК, хто б не переміг. але

by Prima on 15/02/2011 at 17:51. #

Ой-ой. понарозводили хохлосрачу і тут вже.

Мезмерайзе, коли я погоджувався на твою допомогу у проведенні цьогорічних Банд, то аж ніяк не знав, що це буде чи може бути використано у політичних цілях, а ще й тією силою, яку ніхто з організаторів не підтримує.

Загалом же – Банди як були, так і залишаються аполітичними. Попросив би НІКОГО не використовувати цей бренд у своїх цілях.

Звичайно, ми поціновуватимемо допомогу від СК, хто б не переміг, але чи це не є безпосередньою функцією СК – підтримувати студентські проекти – незважаючи на свою/їхню партприналежність?..

by Prima on 15/02/2011 at 17:53. #

Андрію, коли ми з тобою говорили я ще навіть не збирався долучатись до якоїсь із сил. І жодним чином я це не використовую в політичних цілях. Тему можна просто облишити.

by Mezmerize on 15/02/2011 at 18:09. #

Щиро прошу вибачення, за те, що використали в програмі бренд “Могилянські банди”, не правильно піднімати рейтинг на чужому та й ще аполітичному проекті. Пріма, Йосип та інші організатори, – вибачайте. Я помилку зрозумів і надалі її врахую.

by Віталій Билів on 15/02/2011 at 20:36. #

Нє, ну нічого страшного не сталося, щоби так прямо просити вибачення, втім, коли срач набирає всеІнсайдерних масштабів, то виникає потреба його якось припинити. Нічого особистого, ми вдячні усім, хто долучився і хто долучиться, і шкода, що саме навколо Банд виник срач.

Для відновлення всесвітньої справедливості хочу ще зазначити, що не лише ми з Йосипом (Тарасом Йосипенком) робили (і робитимемо) Банди, а й Мотовєталь (Віталій Пустовий), Пюр (Олександра Нікулова), Пацик (Володимир Пащук) та Роман Набожняк. Окремо дякуємо також Біллі (Віталію Биліву) за те, що він згодився бути ведучим. Маю надію, що подібні срачі не повпливають на людські стосунки та подальшу співпрацю.

Так-от десь))

by Prima on 16/02/2011 at 07:45. #

Я Вам дякую, що мене запросили, було круто! Пріма, Нармек, Пюр, Пацик, Йосип респект за те, що піднімаєте Могилянські банди. Буду радий бути ведучим знову! Не хочу псувати дружні стосунки через вибори.

by Віталій Билів on 16/02/2011 at 14:24. #

Я думаю, що я від усіх можу сказати, що ми дуже цінуємо дружні стосунки з тобою
Але, на жаль, підтримати тебе на виборах я не можу

Скоро все вернеться на кругі своя)

by Нармэк on 16/02/2011 at 16:56. #

А чому немає дебатів? Коли вони будуть?

by гаук on 16/02/2011 at 00:47. #

в четвер в КМЦ о 16 30

by Єгор Стадний on 16/02/2011 at 06:13. #

by tralala on 16/02/2011 at 09:05. #

Та це я знаю) склад тобі сказав і дізнався) все ок. 2 тижні після виборів все втрясеться як було і 2 роки тому

by Віталій Билів on 16/02/2011 at 19:47. #