Результати виборів

Юрій Опаренко—25 лютого 2011

Нарешті нам стало відомо, який блок скільки голосів привів.

«Дай волю ідеям» — 62 голоси
«Кафедра комільфа» — 710 голосів
«All for one» — 740 голосів
Проти всіх — 55 голосів
Недійсні — 10 голосів

That’s it.

P.S. Перепрошую, що прибирав цей допис—просто, як виявилося, я опублікував його до того, як Виборча комісія офіційно оголосила результати. Між тим, інформаційне агентство “Bloomberg” теж колись випадково опублікувало некролог Стіва Джобса.

Коментування вимкнено

Подозрітєльно однакові результати за противсіха і крєатівних (ДіВіАй). Містайп?

by Yaryy Slav on 25/02/2011 at 17:36. #

ДВІ – 62 чи щось таке

by Маша on 25/02/2011 at 17:37. #

Твіттер каже те саме)

by Yaryy Slav on 25/02/2011 at 17:42. #

Блін, що за… =(
КК, я тебе все одно за тебе

by Маша on 25/02/2011 at 17:36. #

А як же результати в твіттері що ДВІ набрало 62 голоси?

by Іван Матейко on 25/02/2011 at 17:38. #

треба не “кафедра”, а “кафедро”

by Name on 25/02/2011 at 17:38. #

треба не “кафедро”, а “катедро”!

by Yaryy Slav on 25/02/2011 at 17:43. #

Менше зло обрати не вдалося.

by Bogdan on 25/02/2011 at 17:40. #

от гівно, так і знав, що буде як два роки тому…

by Ярослав on 25/02/2011 at 17:41. #

бгг

by Глеб on 25/02/2011 at 17:49. #

це карма…

by Іван Матейко on 25/02/2011 at 17:46. #

ппц

by habak on 25/02/2011 at 17:59. #

люди – дебіли, інфа 100%

by брайтсайд on 25/02/2011 at 17:59. #

стопудово люди якісь дебіли.ХТО за них голосував???

by Anastasiya on 25/02/2011 at 18:46. #

Ви тільки що назвали майже 750 чоловік – дебілами. Як мило)

by Paul on 25/02/2011 at 19:44. #

розумні завжди в меншості. тому і янукєвіч при владі.

by брайтсайд on 25/02/2011 at 20:11. #

Ну ок, згоден. Але меньшість всього на 30 людей, ололо.

by Paul on 25/02/2011 at 20:35. #

меньшість

результат на ліцо

by брайтсайд on 25/02/2011 at 20:48. #

згідний, таки дебіли.

by Ярослав on 25/02/2011 at 18:55. #

“здаётся мне что всё это была комедия”
в повітрі потянуло фальсифікаціями

by Ivan on 25/02/2011 at 18:01. #

Іване, думаю, на тебе надміру впливає виборчий процес в Україні загалом. Щоб оперувати такими гучними фразами, необхідна аргументація і докази, без них твоя теорія нічого не варта, повір.
І як вже зачепив ти цю тему, то краще потурбуватись не про вибори, а про те, щоб голови нам в цій країні не фальсифікували з такою силою,як наші політики це роблять нині.

by Lily on 25/02/2011 at 22:03. #

:( … разом з шампанським зливаємо в унітаз надії на зміни і краще майбутнє! прикро..!!
кафедра, ви все одно найкращі!!! <з

by Lena on 25/02/2011 at 18:44. #

Кк, ви просто the best!!!!!!!! Нi фальсифikацii в наукма… Люди такого просто не може бути!!!!!!

by A41ololo on 25/02/2011 at 20:39. #

бгг – вже третій раз таке дежавю ))))))))))))))

by Глеб on 25/02/2011 at 22:23. #

ага
і лише перший раз справді наїбали)
тоді скільки було? 6 здається?

by пацик on 25/02/2011 at 23:00. #

6 чесних і цнотливих)

by Глеб on 27/02/2011 at 01:26. #

Народ, розширте коло знайомих і тоді вам не прийдеться говорити про фальсифікації :)

by Yaryy Slav on 25/02/2011 at 18:51. #

мда,з відривом всього в 30 голосів(
КК все одно найкращі

by Crystal_M24 on 25/02/2011 at 18:59. #

Ura ura ura!)
Haj ljut’sa bezpidstavni ta bezgluzdi rozmovy pro falsyfikaciji, vtracheni nadiji i toshcho!
Lyshe ce i zalyshajet’sa)
A -41 Z peremogoyu!

by Ura! on 25/02/2011 at 19:03. #

Аби обрана сторона змогла задовільнити електорат необраної сторони. Цікаво, повторне голосування передбачене положенням про вибори?

by Significant on 25/02/2011 at 19:12. #

а підстави для повторного голосування ?

by Віталій Рибак on 25/02/2011 at 19:25. #

кафєдра отсосала, бо не пообіцяла підігріти воду в Дніпрі та побудувати дєтську желєзну дорогу вокруг 1го плаца.

by жидофашист on 25/02/2011 at 19:37. #

+ 1

by Оззі on 25/02/2011 at 21:16. #

плюсую))

by SNDNK on 25/02/2011 at 21:59. #

“Нарешті нам стало відомо, який блок скільки голосів привів.”
і вся фішка в тому.. ХТО скільки ПРИВІВ…

by Rostyk on 25/02/2011 at 19:58. #

“Теперь будет война машин привода и все что тут написано не имеет влияния на то кто победит”. Раманєнка попередив

by Віталій Рибак on 25/02/2011 at 20:07. #

То побудуй сам, може тоді тобі хто-небудь от****т ))

by ShadyLady on 25/02/2011 at 20:18. #

головне тепер, щоб кк не зникла і щось робила

by брайтсайд on 25/02/2011 at 20:25. #

гріла воду в дніпрі і будували желізні дороги

by жидофашист on 25/02/2011 at 20:26. #

і це теж

by брайтсайд on 25/02/2011 at 20:31. #

І притащила циганський табір на другий плац!1 А що, на першому буде(вже не буде правда) каток, а на другому – табір. Ніхто не уйдьот абдєльонним!1

by Fri on 25/02/2011 at 20:37. #

главнає, шоб не пішов абдєланним

by брайтсайд on 25/02/2011 at 20:47. #

і астался такім же пєтросяном назавжди.

by Fri on 25/02/2011 at 20:48. #

амінь.

by брайтсайд on 25/02/2011 at 20:52. #

Печаль…

by Оззі on 25/02/2011 at 21:19. #

мав би бути 2й тур, якщо могилянка голоснула навпіл. ніяка це не демократія. абсолютно не враховується інтерес половини академії, коли будь-який із блоків виграє із такою мізерною різницею. має бути абсолютна більшість.

by raenka & co on 25/02/2011 at 21:42. #

«мав би бути 2й тур, якщо могилянка голоснула навпіл. ніяка це не демократія. абсолютно не враховується інтерес половини академії, коли будь-який із блоків виграє із такою мізерною різницею. має бути абсолютна більшість.» — раздался пронзительный голос со стороны параши.

Но пацаны, как всегда, не обратили внимания на это визгливое кукареканье. Пусть кукарекает, что с него взять?

Комильфашник — не человек, и сегодня ему предстоит очень трудная ночь. У него уже в течение полутора лет каждая ночь была очень трудной, и теперь его анус был разработан настолько, что он без труда мог спрятать в нём два катка и три летних кинотеатра.

by жидофашист on 25/02/2011 at 21:55. #

“жидофашист”, як на мене в тебе анус і голову переплутали місцями, а може голови і взагалі немає! просто два ануса. один більше іншого.

by Lena on 25/02/2011 at 22:22. #

Ты очень глупа и, скорее всего, не достигла совершеннолетия. Сиди тихо — и никто тебя здесь не обидит. И сисло вышли дяденьке жидофашисту.

by жидофашист on 25/02/2011 at 22:28. #

mmmm…loh

by Олег (class of 2009) on 01/03/2011 at 07:54. #

Раєнка, який 2 тур, ти шо упоротая? Йди почитай, що таке демократія, а потім вже говори про “це не демократія”, вибачайте за тавтологію. Цьома.

by Fri on 25/02/2011 at 22:04. #

A v chomu tut nedemokratychnist???

by Ura! on 25/02/2011 at 21:53. #

Моё последнее высказывание по поводу выборов и дальше я становлюсь нормальным либеральным человеком

В этой академии явно что-то не то, потому что я не понимаю, как такое вообще могло случиться. Я общаюсь со многими людьми и вижу, что реально единицы в чём-то разбираются и делают сознательный выбор. Остальные 90% либо вообще не голосуют, либо голосуют за того, кого им скажут.

В связи с этим остаётся только процитировать мудрые слова Пацика, сказанные на одном из корабликов: “МОГИЛЯНСКОЕ БЫДЛО”

Единственное, чем я ещё хочу насладиться, так это, то как сейчас соснут хуйца ассоциированные члены

by Нармэк on 25/02/2011 at 22:09. #

+100 :)

by Lena on 25/02/2011 at 22:23. #

ассоциированые члены КК
так как А-41 – united team
и у каждого своя роль
и свое дело в СК

by Микита Сафроненко (Староста ФЕН-1) on 25/02/2011 at 22:28. #

Микита Сафроненко (Староста ФЕН-1), і яка ж у тебе роль? Важливо напевне дуже

я хоч і не староста, але ФПвН-4, і знаю, як це буває

Тебе не дивує, що чинна СК діяла у складі 3-х людей, а тепер 7 людей обрались + асоційовано членство 12-ти було підтверджено на дебатах. До того ж я переконаний, що є принайнмі ще десяток людей, які ходять і сподіваються на асоційоване членство

Питання: що така кількість людей робитиме в СК?

by Нармэк on 25/02/2011 at 22:45. #

Мушу ж і я щось тут всрати…

Магільоука вже не та, як каже кожне попереднє покоління. Вибори в СК перетворилися на акцію “приведи друга, а ліпше кількох”. Ба, та якого друга? Приведи курс бидлофрешів (не ображайтеся, хоч трохи свідомі фреші, це не про вас) чи хай там кого. Коли люди приходять голосувати і забувають, за кого вони голосують, коли представники блоків і ті, хто їх підтримують, прямо під СК відкрито агітують, то про вибори/об’єктивність/волевиявлення говорити не доводиться.

Висновків два:
1) щоб таке влаштовувати, треба не поважати ані себе, ані своїх конкурентів, ані тих, кого ти тягнеш голосувати;
2) ці вибори дуже добре показали, що середньостатистичному могилянцю до сраки ті вибори, бо
а) йому насрати на те, що таке СК, він, може, чув, що СК займається проїзними;
б) йому просто на все насрати;
в) наївному фрешу (софомору/на крайняк джуніору) не змогли пояснити, що тут і до чого.

П.С. http://insider.kma.in.ua/2011/02/sk-elections-results/?replytocom=1169#comment-1162

by Prima on 25/02/2011 at 22:31. #

нармек, чо так панік?
це не єдине, чим можна покайфувати
далі кк робить все що планували… просто не в ск.

by Єгор Стадний on 25/02/2011 at 23:10. #

Та ясно, що це і так все можна робити
Я вже навіть не прагну закидати лайном когось з блоків, а звертаюсь більше до “громади”

Я не розумію, як можна ТАК забивати болт на студентське життя, на життя академії, як можна настільки не шарити, що взагалі відбувається

Невігластво одних поєднано з жополизством інших утворює не дуже райдужну картину

by Нармэк on 25/02/2011 at 23:20. #

Е’, я перший написав про жополизство!

До речі, шо в країні – то й в нас… (

by Prima on 25/02/2011 at 23:34. #

Я давно мав цю думку, але вона лише чекала такого вдало підібраного тобою слова, щоб матеріалізуватися))

by Нармэк on 25/02/2011 at 23:45. #

Нармек, не опускайся до рівня А-41. Хай насолодяться ” чесною перемогою в чесних виборах”. Подивимося, що далі зробить для Могилянки асоційований члєн.
ХОХО
Злобний Диктатор

by Диктатор! on 26/02/2011 at 12:54. #

Скажу свій скромний голос.
Вибори пройшли не просто чесно, а гіперчесно. Зіпсованих бюлетнів усього 10.
Водити людей ТРЕБА завжди, бо інакше було б максимум 500 голосів за всі блоки.
Ну не вірить більша частина Могилянки, що СК щось робитиме. А-41 виправлять таку трохи справедливу думку.
Демократичність – якраз в тому, що голоси розділились навпіл. От якби ДВІ отримали 1300 голосів, а КК та А-41 по 200, тут би можна було б задуматись.
Харе Крішна

by Олексій Здоров on 25/02/2011 at 22:10. #

Здоров, а ти мовчи вже блін!
Бо ти вже бісиш всіх, хто знаходиться поряд з тобою в радіусі кілометра.
Збагни одну штуку: ти члєн, маріонетка перед виборами.
А якщо щось піде не так, ти так само відповідатимеш перед громадою.
ХОХО
Злобний Диктатор!

by Диктатор! on 26/02/2011 at 12:57. #

хуй вам тепер, а не кіно на плацу!
пічаль

by asia on 25/02/2011 at 22:14. #

ахахахах))))

by Глеб on 25/02/2011 at 22:25. #

ну чому ж
я думаю, якщо знайдуться бажаючі,
то НОВЕ СК зробить, і кіно, і можливо навіть ковзанку!

by Микита Сафроненко (Староста ФЕН-1) on 25/02/2011 at 22:31. #

Тобі що, у ранкове молоко хтось підлив настоянку жополизства?

by Prima on 25/02/2011 at 22:33. #

Просто дехто хоче дуже рано задовольнити всі свої амбіції і пробитись в звьозди університету

by Нармэк on 25/02/2011 at 22:47. #

Нармек підмітив просто ГЕНІАЛЬНО!

by Yaryy Slav on 25/02/2011 at 23:23. #

Просто він баче у Здорові конкурента.
Треба і собі ціну набити, бо на початку року розмов було більше про Сафроненка.

Але, Америка воз ансаксесфул (с)

by Йа on 26/02/2011 at 10:38. #

В звезды универа у нас только через Мистера КМА, че)

by Пюре on 26/02/2011 at 17:29. #

я,якщо чесно,була трохи в шоці від такої поведінки. Ніби намагаються показати себе дорослими людьми, а поводяться як немовлята.
Обливати один одного брудом хіба це круто? Може,звісно,це не класно і не додає престижу бути Людиною? А де,блін, елементарна вихованість та повага до інших людей? Протягом усієї цієї виборчої фігні люди нажили собі більше ворогів,аніж друзів. шо кк,шо а-41. змагання: “хто на кого більше шлаків збире”. не додає це поваги та симпатії. Розчаровуватися у відсутності базового набору якостей для Л(!)юдини -це нормальна практика в наш час. А це дуже сумно,не думаєте? *накипіло*

by ! on 25/02/2011 at 22:17. #

А я думаю, що всі забудуть за півроку перехід виборчої кампанії.
І всі залишаться друзями.

by Олексій Здоров on 25/02/2011 at 22:22. #

а що робити ці півроку?

by ! on 25/02/2011 at 22:24. #

пісяти і сковзатися

by жидофашист on 25/02/2011 at 22:25. #

Бляяя…
Народ
Ви не те, що НЕ прошарені в тому як все відбувається, ви абсолютно в крамєшной тьмє.

Не проблема хто виграв, хто програв. Зараз буде вам революція, ололо. Що, ви підете стояти під СК за КК?
Та не смішіть мої тапочки.
Ви плюєтесь, що не КК, так якого лєшего ви не підійшли до своїх колег і не пояснили в чому суть одного блоку та іншого?

Ви зараз будете впарювати про фальсифікації, та ви приаху**те, коли подумаєте, як зашивалось кожен божий день ВК та спостерігачі. Як щодня вони рахували підписи, які, блядь, ставлять на 3 клітинки, а ти потім рахуй.

Ви не знаєте як зашивались блоки, і скільки новопасіта треба на кожного слена члена кожного блоку.

Але і це ще не все.

Ваша головна проблема, шановне панство, не в тому, що проголосували чи нє, проблема не в тому, чи привели за руку чи ви самі, нє в тому, що ви асоційований член або ні.. ваша проблема в тому, що ви нічьорта не робите для Могилянки і тупо вірите, що якісь 7 людей зможуть щось зробити для всіх ТАКЕ, щоб ці всі плескали в долоні.

Ви оцініть тверезо ситуацію.
Ви щось конкретно зробили для Академії? Так, ви, якщо ви студент НаУКМА?
Нічого?
То як ви можете знати, як взагалі в Могилянці щось робиться?в
Нічого не робиться, бо ніхто не напрягає сій мозок і всім впадло відірвати свій зад від стільця і піти щось зробити.

То про яку взагалі могилянську спільноту тут може йти мова?

Тут що один блок прийшов, що інший. Як КК так і А-41, обидва б задовольнили свої амбіції.

Але якщо КК брало своєю чесність, наївність і альтруїзмом, хоча над цим можна довго сперечитася, то А-41 тупо натиснуло на всіх.

А тепер думайте про ваші грьобані фальсифікації, ідейності, і іншу фігню. Ваша проблема в мозку.Ви не розумієте, що СК – адміністративний орган, а катками і оркєстрами мають і МОЖУТЬ займатися студорганізації.

Мене просто бісить, що всі такі афігєнні, сруть або підтримують блоки, а самі і гадки не мають, як все влаштовано і як з цим боротися.

ІМХО

by Йа on 25/02/2011 at 22:26. #

Супер. Дійсно, звинувачувати можуть лише ті, хто самі з себе щось представляє
Тобто або хоча б одну виборчу кампанію мають за плечима і можуть порівняти, або щось зробили для Могилянки. Зробити щось для Могилянки – це не купити Брюхи і не виконати п’ятирічку (1000 годин) за 3 роки.
Але просто спосіб вийти з замальованого тобою тупіка є. Потрібна підтримка виборців і надалі. Якщо ті, хто голосували за А-41 ідейно та ті з виборців КК, які захочуть проконтролювати діяльність СК висунуть свої ідеї, нам же легше працювати буде

by Олексій Здоров on 25/02/2011 at 22:31. #

Олексій, твоя проблема в тому, що ти не знаєш кому зробити краще. (виражаючись делікатно)

І це тебе колись дуже підведе. Ти прозрієш і прокинешся наступного ранку людиною з іншими цінностями, бо просто поруч нікого не буде.

Тому роби висновки зараз, і намагайся не бути з кимось за щось, бо натовп ніколи не вічний, а почни працювати над собою, щоб люди з тебе не лише стібались, а й поважали за те, що робиш, а не те, які ти фішки травиш час від часу.

І да буде тобі щастя, харі крішна юна.

by Йа on 25/02/2011 at 22:35. #

через тиждень всьо буде знову норм)

не тре ніфіга робити для могилянки! – спасайтесь самі!!!! ) ідіть учіться, а ще краще працюйте!!!

by Глеб on 25/02/2011 at 22:36. #

- Чем занимаешься?
- Работаю.
- Зачем?
- Чтобы оплатить контракт.

“бег на месте общепримиряющий” (с) Высоцкий

by жидофашист on 25/02/2011 at 22:42. #

Кто бы ты ни был, Йа, ты хороший человек.

by жидофашист on 25/02/2011 at 22:35. #

Це тупо судити про людину з її поста, коли вона проста сказала все як є.

Але менше з тим дякую.

by Йа on 25/02/2011 at 22:36. #

+1000000
це правда!
народ де ми є?
чому тільки перші 500 людей прийшли в понеділок
де всі інші були?
чому проголосувало тільки 1577 людей
а бюлетнів було 2500!!!
де ця 1000?????
де ви? хто ви?
а інша 1000 яку притягнули блоки це трохи не ті люди! чомусь вони самі не прийшли!

де ж той найсвідоміший Університет України в який всі ми поступали? СХАМЕНІТЬСЯ!!!

by Микита Сафроненко (Староста ФЕН-1) on 25/02/2011 at 22:40. #

Кагда ви гаварітє, такоє впечєтленіє, что би брєдітє.
Не у свідомості справа, а у бажанні людей щось робити.
Не проблема, що Президент Янукович, проблема в тому, що люди з цим погодились і опустили руки.

Я кажу про те, що всі, хто такий незадоволений мають просто почати щось робити, для того щоб в першу чергу їм було комфортно.

by Йа on 25/02/2011 at 22:48. #

Университет БЮМ=))))

by Ебарь-Террорист on 25/02/2011 at 22:51. #

Блін, ти взагалі якийсь апасний) Мало того, що ти уявив себе “старостою всія ФЕНа”, так і не шариш майже нічого ще. Це нормально. Я теж був наївний на 1 курсі, голосував за Пательню, бо думав, що Спасъ порішає. Хоча вже тоді закрадалися сумніви.

Могилянський дух, якщо це не видумки піарщиків нашого бурсітєта, давно вже вмер. І він не вимірюється носінням вишиванки чи плюванням на Расєю, миттям Сковороди, статусами “Могилянці дофіга років” чи “Час плинний, Могилянка вічна” чи скандуванням героямславства. І кому як не тобі, ФЕНівцю, це знати: убивчі погляди один на одного на семінарах, моління на бали і все таке. Не здивуюся, якщо частина народу іде в СК, бо так треба, хароший пунктік у сіві. І НЕ БІЛЬШЕ!

І наївно вірити, що якийсь блок в СК зможе щось зробити серйозне. ДА НІКАГДА! Тут скоріше важливіше КОМАНДА, а не програма. Наше капіталістичне сусп-во, коли кожен цінує свою репутацію та крєатівность, у т.ч. і адміністрація КМА, не дозволить студікам робити шось серйозне (сьогодні ж пережив прецедент). Тому і займається СК здебільшого проїзними та відстоюванням прав студіків у неприємних ситуаціях тощо.

Так що заспокойся і СХАМЕНИСЯ. Це тобі не шкільна наївність, типу у КМА всі свідомі нацики та ще й укрмовою говорять. Є тут і русскіє рєбята, які часом куди приємніші люди, ніж всілякі там “свідомі”.

І як би там не було, я ще жодного дня не пожалів, що вступив сюди, хоча теж може в душі чекав чогось внєзємного.

by Yaryy Slav on 25/02/2011 at 23:10. #

Блін, і те, що спонукало настрочити здаравєнний пост: ФЕН-3, фінанси, у понеділок пар НЕ МАЄ! Тому і не було нас. Розслабся. У вівторок ми теж не всі потрапляємо на 2й плац.

+раціональність. Не випадково ж вибори зробили тижневими.

by Yaryy Slav on 25/02/2011 at 23:15. #

Йа, а хто ти такий? Що ти зробив?
Я, наприклад, дуже чітко, просто попунктно уявляю, що я зробив для академії, так шо не базарь за всіх, понятно?

by Нармэк on 25/02/2011 at 22:41. #

За всіх ні.
За більшість так.

Просто бачила людей, які приходили голосувати. Та знаю людей, які від виборів далекі і роблять набагато більше для Могилянки, але про них ніхто не знає.

by Йа on 25/02/2011 at 23:05. #

Маша, благочинність має бути анонімною, кажуть, інакше то вже не благочинність.

by Асе on 26/02/2011 at 06:52. #

Йа, ти ж мабуть про чесність і руководство переконався на свої очі. Чи може друг розповів?
Кожен, хто обізнаний більше за тебе в тому, що відбувалось останні три тижні скаже, що по порушенням лідери були на одному рівні.
Вибори пройшли чесно.

by Mezmerize on 26/02/2011 at 00:12. #

Наявність порушень явно свідчить не про чесність. Просто наявність їх з боку обох лідерів нівелює певною мірою цей ефект. Але це не чесність. Може певною мірою справедливість результату. Але не чесність.

by Yaryy Slav on 26/02/2011 at 00:22. #

Поміняйте в обох моїх коментах чесність на справедливість.

by Mezmerize on 26/02/2011 at 01:10. #

Ok, deal!

by Yaryy Slav on 26/02/2011 at 05:46. #

Я волію послухати що бачив ти.
Що ти робив і чи це було чесно.
І чи справедливо тобі судити про об*єктивність тих самих виборів.
..і потім розкажи мені про чесність та справедливість.

by Йа on 26/02/2011 at 11:18. #

спочатку вони заберуть у тебе кілька літрів повітря, потім дівчину, потім освіту.

не пускай бульше їх до України.

***

плюю в їбло кожній тварині, що не знала за кого голосує.

***

все, всіх люблю, живемо далі, і, справді, працюймо більше, робімо самі.

by пацик on 25/02/2011 at 23:14. #

да… Не та вже Могилянка, не та…

Рібята, мир, дружба, жвачка, нєфіг тут один одного обзивати, рвати на собі сорочки і землю їсти.

А то я начитаюсь коментів і боюся на плац виходити, чесно.

by Галинка Герасим on 25/02/2011 at 23:22. #

Ото пизданула, шо в лужу перднула.

by Лесик on 25/02/2011 at 23:36. #

можеш її заморозити і зробити каток. =р

by Галинка Герасим on 25/02/2011 at 23:40. #

A oce ty majster iz divchatamy govoryty!
Bydlo

by Ura! on 25/02/2011 at 23:41. #

Лесик, братан, при всем уважении, шел бы ты нахуй.

by жидофашист on 25/02/2011 at 23:46. #

Галю, на плацу теоретично буде половина тих, кто підтримав тебе, не бійся виходити.
Насправді, не можу не лишити комент всім, хто в етом чатікє.
Люди, це природньо ділитися на дві групи в будь-якому суспільстві, те що тут пишуть прихильники КК, що А-41 “рєдіски”, такої самої думки про КК прихильники А-41.
Звичайно, незадоволені будуть срати і далі, 30 голосів вказує на рівність двох таборів, наші просто, таке враження, що вихованіші, або не читають інсайдер.

Насправді, всі гарні хлопці. Під дверима СК нас всіх зблизила доля, і чесно скажу, узнав кожного представника блоку опозиції краще (кого не знав до того) – і моя думка про них, повірте, зараз добра. (Ну от тільки Слоненко рідко бувала і фоткається тільки за гроші)
Розумію всіх, хто обрав КК.
Але це було чесне змагання, і з цим інші блоки погодяться, порушення були і в нас і в КК, різниця в кількості – незначна.
Отже, авторитетні думки глядачів цього дійства просім лишаються їх аторитетними думками (це про руководство і заборонену агітацію)

ПС про невидимі пункти:
дуже шкода бачить таку заяву Москалевського від імені КК. Це ідея заговору була придумана в тверезому стані?)
ПС ПС явка на минулих виборах було в два рази менше.
http://infametr.ru/infa/8632062
Я мав нагоду спілкуватися зі студентами більше.
Але, в цілому, так, більшості побарабану, як і в державі у нас, Пріма +1

Всім хочеться побажати примирення і переходу в режим “сімейність”.
/quit

by Mezmerize on 26/02/2011 at 00:57. #

А шо за заява?

by Нармэк on 26/02/2011 at 08:49. #

А як побачити невидимий пункт?

by K on 26/02/2011 at 10:28. #

Всі такі красавчіки, а насправді – з пустого в порожнє.
що говорити за Україну, якщо навіть Могилянка, де навчається “еліта нашого суспільства” (не зважаючи на тенденцію до перетворення на “могилянське бидло”), не може об”єднатися?
елементарно.
амінь, як хтось уже казав тут…

by Bogdan on 26/02/2011 at 00:11. #

Stadnyi, bljat’: naxuja znyshuvaty nevykorystani buleteni????? Vy dovbojoby pokazylysja: Tse i buv edynyi dokaz vashoi NEFAL’SYFIKACII. Bo jaksho znysheno bulo nereal’ni buleteni, to vy fal’syfikuvaly. Ale vy znyshily bud’-jaki dokazy!!!! Pry tomu dokazy i vyny i nevynnosti. Vy abo tupi, abo xytrovyebani mudaky. Dovesty fal’syfikaciu nereal’no. Vklonjaus’ pered vazhym cinizmom.

by Romanenko on 26/02/2011 at 00:57. #

Аеее
ВК сиділо і фальсифікувало
запитайся у спостерігачів
хоча ні
ніхто спостерігачам своїм “дякую” не сказали, бо ж спостерігачі з КК мали профтикати десь більше ніж 30 голосів..

by Йа on 26/02/2011 at 07:47. #

палити… я б не палив, але питання зараз не в цьому.
Інструкція для тебе, аби довести чи не довести фальсифікації:
1) питаєш спостерігачів (для цього вони і є) чи все ок з бюлетенями, чи їх рахували зранку і ввечері. питаєш у них, чи вони брали участь у підрахунку бюлетенів.
2) питаєш у приндюка (ну можеш ще у стадника… якщо ти потеряйку не довіряєш) чи все ок було з кількістю бюлетенів при кінцевому підрахунку, коли були присутні всі голови блоків.

якщо не ок – вибори сфальсифіковані (але пам’ятай про 2 бюлетені, яких не дорахувались). якщо пересвідчився, що з кількістю бюлетенів все ок, переходиш до списків:
1) богдан їх відфоткав, (приндюк перерахував – все ок, але тобі це не цікаво) ти береш і проводиш опитування, тих, хто проголосував, чи дійсно вони голосували. не жарт і не понти. я тобі допоможу.
2) якщо знаходиш людей, які не голосували, але підпис у списках стоїть – вибори сфальсифіковані, якщо ні – не сфальсифіковані.

я готовий у четвер і п’ятницю.

by Єгор Стадний on 26/02/2011 at 08:35. #

Stadnyi, Sho ty xernu govorysh:
1) kil’kist’ buleteniv pravyl’na
2) Usi pidpysy pravyl’ni
3) Pidmina progolosuvalyx lystockiv(jaki buly za KK – vykynuti u smittja) na spravzhni proshtampovani i pomicheni za a41 i podal’sha zamina nevykorystanyx buleteniv na kol’orovu kopiu zaraz ne mozhe buty dovedena (cherez vashu tupist’ abo nechesnist’). Ja same dlja c’ogo davav pechatku: jaksho vy ne vduplyy, to sho vy robyte v SK?

Ja vzagagali v shoci:

by Romanenko on 26/02/2011 at 09:59. #

яка підміна? пломби кожен ранок перевіряються, підписи спостерігачів на пломбах, бюлетені перераховуються тими ж спостерігачами… при підрахунку твою печатку можна було дивитись всім кому не лєнь.
ти в шоці – ну то вийди з нього і думай головою. не маєш довіри – мусив потурбуватись про неї і прийти на підрахунок, аби передивитись кожен клаптик твоєї спдешної печатки. не міг прийти – міг подзвонити мені і бозна ще скільком людям і попередити. я маю довіру вашим спостерігачам.

by Єгор Стадний on 26/02/2011 at 10:34. #

Jaksho ne znyshuvaty – pytan’ nema. I ne treba tam komus’ podpezdyvat’ i zvodyty do absurdu moi pretenzii, typu davai perevybory 4u usja VK zaodno. Lyshe odne pytannja mau: jaki pidstavy dlja znyshennja buleteniv, adzhe ce serjozne porushennja, 4y ty ne zgoden, Egor???

by Romanenko on 26/02/2011 at 20:52. #

Знайди смітник з цими листочками і прийди покажи, раз ти так в цьому впевнений, зробимо прес-конференцію, визнаємо вибори недійсними і за 4 тижні відбудеться нове голосування.

by Йа on 26/02/2011 at 10:35. #

Міша, а чо пацани в туалеті не ночували?

Стопудово зловили б Стадного на гарячому вночі.

by Богдан on 26/02/2011 at 10:49. #

Та тоді не тікі Стадний, а вся ВК. Вони там так закорєфанілись за той тиждень, що може всі семеро 30 голосів і сфальсифікували.

by Йа on 26/02/2011 at 11:19. #

а я от голосував за А-41, бо я сам маленький, ну, конституція така, всєму віной природа.. а в А-41 Билів, і він тоже невеличкий, то мені от і не страшно, ну, ніби в одній вєсовій категорії виходжу з сильними міра сєго, можу хоч шось їм протиставити, ткскзть..

а в КК Йосипенко. . а він великий і неспокійний – ну як мені змусити себе вести діалог з такою от владою? лячно, навіть слухати не будуть, скорше за все.. підхід суто мєркантільний, панімаєтє? виживаємо..

by ліля on 26/02/2011 at 02:19. #

голова щоб думати
спробуй нею скористатися іншим разом
бо аргумент я голосую через зріст, має спонукати тебе лише до того, щоб ти вбилась головою об стіну

by Йа on 26/02/2011 at 07:49. #

Машаааа. Ну у мене не дуже з почуттям гумору, а в тебе ваще атлічна, я дивлюся. )

by Асе on 26/02/2011 at 08:31. #

Это мальчик, Маша)

by Пюре on 26/02/2011 at 17:42. #

нарешті хтось побачив)!

by ліля on 26/02/2011 at 20:26. #

Ох, дарма ми намовляємо на наших політиків. Якщо у нас така жара через вибори до якоїсь СК і відбувається розкол на дві половини електорату, якщо у нас така ворожнеча була між блоками під час виборів, то що ж казати про них. У них, на відміну від нас, на кону вся країна, стільки грошенят можна заробити… не дарма вони й чубляться.

by Асе on 26/02/2011 at 08:50. #

істину глаголиш.

by Bogdan on 26/02/2011 at 10:47. #

а ти думаєш в СК гроші не крутяться?
не треба бути великим аналітиком щоб дійти до наступного висновку: проїзні. щомісяця їх замовляє нехай половина Могилянки, т.т. приблизно 1700 студентів. Враховуючи, що на них написано одна ціна, а ти сплачуєш трохи більшу.. то куди дівається решта?
віддають твоїй старості за гарну роботу?
чи інвестують у студорганізації?
чи є якийсь звіт по тому куди йде ця різниця.
А тепер порахуй скільки це грошей щомісяця.

by Йа on 26/02/2011 at 11:27. #

аххах. ну да, по 1 гривні з кожного студента щомісяця – це дуже співставно з тими грошима, які крутяться в нашій державі, зокрема у великому бізнесі. Кажеш, 1700 студентів замовляють? Но то якщо це розділити на сім членів виходить менше 250 грн кожному. Ти права, це дуууже велика сума!!))) Тут і рахувати довго не треба, дивно, що ти мені це робити пропонуєш, ти ж соціолог, вам має подобатися робота з числами) Не сприймай це на особистий рахунок, просто ти не до кінця зрозуміла мій вислів.
І будь-яка робота має винагороджуватися, між іншим :)

by Асе on 26/02/2011 at 12:38. #

аее, бейбі
сплати мені та ще 6 людям які тиждень провели на дільниці..

кльово, що ти визнаєш цей факт привласнювання екстра мані. я не проти, аби дійсно якась з цього всього потім була користь.

by Йа on 26/02/2011 at 17:28. #

В чому проблема, ви добровільно йшли на дільницю, знаючи, що ця робота не оплачується. Ніхто вас за ручку не тягнув :) А умови треба ставити до, а не після.

by Асе on 26/02/2011 at 19:57. #

Асе, буду вважати цей пост замість “дякую”.

Пошукаєш на наступні вибори таких людей, щоб витрачали свій час, робили виключно все так як треба, з усіма щоденними перерахунками та пломбами, щоб таких було 7, щоб вони парились з оголошеннями, щоб вони казали всім “добрий день, розпишіть будь ласка тут бюлетень у скриню”, щоб не зривались на одні і ті самі питання через кожні 5 людей щодня, щоб вибори мали право називатися дійсними, і щоб не було жодних зауважень по роботі взагалі…

Амінь.

by Йа on 26/02/2011 at 21:43. #

м..дааааа
аквариум.
с пираньями.

что в 2009, что сейчас.
псевдо игра во власть. как и во многом,впрочем.

надеюсь, нынешнее ск лучше справиться с поставлеными и еще не поставлеными, но необходимымы целями лучше их предшественников.

by you_know_why on 26/02/2011 at 09:29. #

Гей, люди!
Вам не здається, що саме це і є демократія? Люди не пішли стадом голосувати за блок.
Хоча був тиск голосувати саме за А-41. Типу:”Ах ти, гад, не за наших”
АЛЕ!
Все добре! Подивимось, на що здатні А-41. За них же таки проголосували могилянці – еліта нації.
Краще б А-41 прислухались до всього, що тут написано. Тому що влада, яка не має авторитету, не може контролювати підвладних.
Могилянка – це окрема країна. Тому давайте не будемо порівнювати її з політичною ситуацією в Україні. (хоча це дійсно нагадує президентські вибори 2010)
XOXO
Злобний Диктатор

by Диктатор! on 26/02/2011 at 11:45. #

А ты окок вещи пишешь

by Пюре on 26/02/2011 at 17:43. #

а в “етам чятіке” я плюсуюсь до слів Приймака і Нармека, бо більше ніхто нічого нормального не сказав.

Сафроненко, нам “нада паобщатца”, може прозрієш

by olesya on 26/02/2011 at 11:54. #

Олеся, навіщо тут общатца? У дитини рожеві окуляри фреша. Нічого з цим не поробиш.

by Диктатор! on 26/02/2011 at 12:14. #

Я би проржав, якби виявилося, що це каже фреш фрешу про фреша… %)

by Лесик on 26/02/2011 at 22:01. #

Ребятки, как по мне, то все что я здесь вижу это никому не нужная пиздобольщина! Абсолютно однохуйственно кто будет выдавать проездные, а других проявлений деятельности такого загадочного органа как СК я особо и не заметил за 3 года. Так что хватит друг на друга лить грязь, лучше учитесь, станете умными и наведете порядок в стране.

by Ебарь-Террорист on 26/02/2011 at 13:16. #

Ну, я аж не знаю, як би це сказати, ну тут така справа, і цю тему вже зачіпали… Ну, спробую

БЛ”ДЬ, якого милого оці балачки, хто там на кого натиснув і хто кого заставив хрестик (галочку, плючик, крапочку) поставити? Ви ж всі чудово знаєте з прикладу власної групи – переважна більшість кхмм…. свідомих могилянських громадян, прости Господи, в гробу бачило програму чи склад партій.
Як каже пан Головащенко, головна проблема демократії: “Ну добре, більшість перемогла. А що робити з меншістю?”
От-от, що робити із меншістю, яка програла із відривом всього у 4 % ? купити по бублику?

by Бобо on 26/02/2011 at 15:31. #

Створити опозицію, лол.

by жидонацист on 26/02/2011 at 16:06. #

жидонацист, ну ты и хуйло, я такой же. Давай дружить.

by жидофашист on 26/02/2011 at 16:40. #

Давай. Два хуйла всяко лучше, чем один.

by жидонацист on 26/02/2011 at 16:42. #

жидонацист, я б з тобою на побачення сходила. ти шикарний.хД

стоп. ти точно -ий, а не -а?

by olesya on 26/02/2011 at 17:04. #

Да дєтка, пашлі.

by жидонацист on 26/02/2011 at 17:13. #

а со мной?

by жидофашист on 26/02/2011 at 19:58. #

А ты красивая тян? Какой размер груди?

by жидонацист on 26/02/2011 at 23:30. #

Фаллометрия (мерянье хуями, членоизмерение, пиписькомерство) –
имманентный процесс в произвольном сообществе, состоящем из более чем
нуля человеков. Так как даже один человек найдёт или выдумает себе
объект сравнения и будет прикладывать к нему свой МПХ. В данной фразе
слово <> играет роль метасинтаксической переменной.

by olesya on 26/02/2011 at 17:11. #

фу, як негарно, olesya

by olesya on 26/02/2011 at 17:15. #

Опаренко, зроби так, щоб не можна було 2-ом під однаковим ніком писати, а то мене тут компрометують

by olesya on 26/02/2011 at 17:16. #

а ти ананімна пиши.

by жидофашист on 26/02/2011 at 17:40. #

А у меня вопрос ко всем, кто говорит, что “могилянка уже не та”. Когда она была “та”?

Я думаю, что “той” она перестала быть на вторую же посвяту. И увидела Первые Фреши Вторых Фрешей, и поджали губки куриной гузкой, и грянул гром, и сказали Первые Вторым: “вы хуже нас. Могилянка уже не та”. Как-то так, да?

by Пюре on 26/02/2011 at 17:52. #

ну да
сколько людей столько и тех могилянок
или сколько могилянцев столько и мнений
:)

by Йа on 26/02/2011 at 19:03. #

Так, Пюр, саме так.. Кожне покоління (ну хз, принаймні ті, з ким я знайомий) бачить деградацію. Її ж бачимо і ми. На жаль. Думаю, погодишся. Кажи-не кажи, а воно так.

…і от сидів я на кухні, курив та й думу думав…

…і дійшов висновку, що я настільки відчуваю, що загниває моя Магільоука, що не може це бути не так. Відповідно, якщо інші покоління це також відчувають, то процес деградації активно розвивається.

Висновок – нада шота дєлать.

by Prima on 26/02/2011 at 22:07. #

нет, не соглашусь, уже сорьки)

by Пюре on 27/02/2011 at 08:02. #

не соглашусь с тем что деградирует. Просто меняется. Только вот хорошее почему-то не так бросается в глаза, как плохое, вот и все)

Но соглашусь с тем, что как бы там ни было, а делать что-то надо. Попробуем?)

by Пюре on 27/02/2011 at 08:03. #

HELL YEAH!

Со мной хоть частично согласились! хД

Давай говори, что делать, начнём! )))

by Prima on 27/02/2011 at 09:14. #

робимо, Приймак! впірьод)

by olesya on 27/02/2011 at 11:18. #

+много

by Кыц on 26/02/2011 at 18:59. #

шкода, що випадково)

by int on 26/02/2011 at 20:31. #

А, да, Опаренко, коли ти прибрав учора новину, я думав, що це на**б як тоді зі списками блоків :)

by Yaryy Slav on 26/02/2011 at 20:48. #

змініть якось систему коментарів, адмінинахъ!
незручно постійно перечитувати усе зверху, шоб панять де писали.

by пацик on 26/02/2011 at 22:46. #

воістину!!!
і зроби, щоб на меіл приходило повідомлення, якщо тобі хтось відповів (опціонально, канєшна)

by Нармэк on 27/02/2011 at 06:05. #

да, юра, зроби таку виручалку.

by Єгор Стадний on 27/02/2011 at 07:06. #

підкрути просто діскас

by obolonskyi on 28/02/2011 at 07:16. #

Не хочу нічого коментувати, скажу лише одне.
Якщо ми тут, в принципі, більш-менш адекватні люди, з виборів до органу, що не має під собою серйозних (в порівнянні з великою політикою) ресурсів влаштовуємо таке безчестя, то чому ж ми дивуємося, що в нашій країні така влада? Соромно, панове, соромно.

by Dave on 26/02/2011 at 22:55. #

як не хочеш нічого коментувати, то не ліпи хуйні ;)

by пацик on 27/02/2011 at 01:53. #

пасіба за лулзи

by Глеб on 27/02/2011 at 01:33. #

А ведь друзья, это можно понимать и как битву двух серых кардиналов.
Где есть старый, который хочет держать ниточки – Глоб Козак, и молодой, амбициозный, энергичный Мираил Романенко, который пытается занять его места Отца Могивянки (которым Глоб себя лично называл).
Однако, если вводить такое представление (упростим – был Глоб Козак главой КС; потом перестал быть, и продвигал компанию Стаденого; теперь пришли следующие генерации). Точно так же Романенко – сам решил не возглавлять блок на прошлых выборах, а стать “дерзким духом” в числе блока “так но робиться”. Но проиграв, с новой силой решил ударить, начал приносить свою печатку (! – вы представляете, какие интересные документы люди Кардинала, т.е. Глоба, могли подписать под этой печаткой!), и снова проиграл.
Глоб прав – уже в третий раз он удерживает лидерство, основываясь на бесконечной мудрости Брюзговецкого – хочешь жить – дай жить начальнику.
Мираил же восстаёт, бунтует, бессильно кусает воображаемые локти (ведь оба персонажа выдуманные, вы ведь ЗНАЕТЕ; и имена могут совпадать тоже случайно), но введём ход
На самом деле Енот – давний внедрённый агент в окружение Глоба, и только потому что Глоб старикам не доверяет, он решил поставить на молодого историка – Юлия Федосенка. Но вот, случилось ожидамое – Юлий на седьмом небе, т.е. не в КС, которая как известно десятый круг ада, где как мы знаем, все праведные евреи и могут туда попасть и проводят свои бесконечные семинары, заседания и обсуждения. И главой становиться Енот, который прямо следует указанию – провалить работу СК, которое ему даёт не Глоб, а собственно …. Мира. Но вот незадача – Борат Мозгалевский, верный Санчо Панса, который даже возглавляет блок на прошлых выборах из под палки, на самом деле давно работает на Глоба, и считает “прикольной” свою роль, когда он – двойной агент.
Самое смешное, что и Мира, и Глоб пытались безуспешно вычислить сволочей, а те, по ходу, решили давно избавиться как от КМА (ведь известно о УКУгрицакофилии, скажем, так у Енота), так и от своих шефов, давно договорившись вместе их троллить.
“Из подражаний Дугину”, 1834 г., Й.Г.Фихте

by Сергій Всевидяче Око on 27/02/2011 at 20:55. #

Кури менше.

by Богдан Кулинич on 27/02/2011 at 21:55. #

mne ponravilos’ pishi eshe

by Romanenko on 27/02/2011 at 22:12. #

+1
написав харашо!

by пацик on 28/02/2011 at 00:16. #

скандали, інтрігі, разслєдаванія

by olesya on 28/02/2011 at 10:21. #

сльозы
ахахахахаах, спасіба тобі

Серьожа я доречі скоро прийду на ккд, саберісь)

by Глеб on 28/02/2011 at 20:25. #

вітаю біомасу з перемогою!

пс: я вас всіх їбав©

by пітбуль on 28/02/2011 at 12:08. #

Себя в рот поеби!!!

by Ебарь-Террорист on 28/02/2011 at 17:52. #

Питбуль, ты шызофреник скорее всего.

by жидофашист on 28/02/2011 at 21:09. #

Кстати, где же, где же восторженные комментарии типа “Ура, А-41 победили, я за них как раз голосовал, всех благ им”, а? Плохо читаю, наверное.
Комментарии ассоциированных членов не в счет.

by Пюре on 28/02/2011 at 15:15. #

Ура, А-41 победили, я за них как раз голосовала, всех благ им!
всё именно так. пойдёт?

by Асе on 28/02/2011 at 19:51. #

так панятно ж, що більшість електорату не знають ні за кого проголосували, ні результатів виборів.

мій твіттер (clit)
5oldat Volodymyr Paschuk
вчора в СК прийшла ТП, яка взявши бюлетень запитала: “Ой, можна я вийду. А ви не знаєте в якому блоці отой-от такий…?” #магілянскаєбидла
23 Feb Favorite Reply Delete

by пацик on 28/02/2011 at 16:33. #

так було завжди з усіма

by Глеб on 28/02/2011 at 20:26. #

як же мені доставляють комільфашники, що просрали вибори, а тепер виють з гузноболю.

by жидофашист on 28/02/2011 at 21:20. #

Твои комменты только жидонацисту доставляют, ну и семёнам твоим, наверное

by Нармэк on 01/03/2011 at 10:51. #

не доставляют. инфа 100%

by жидонацист on 01/03/2011 at 10:56. #

ко-ко-ко!

by жидофашист on 01/03/2011 at 18:53. #

Таки доставляют.

Выборы сфальсифицированы Кафедрой, потому что если бы они выиграли, им бы пришлось работать. А теперь повоняют и успокоятся.

Персонаж “Йа” тупая дура

by жидокоммунист on 02/03/2011 at 12:35. #

Ja ebal tebja v rot, tupoi trol’

by Romanenko on 02/03/2011 at 17:31. #

I tvoix associovanyx

by Romanenko on 02/03/2011 at 17:33. #

Мая твая в роть ипаль, по усам текло, да в рот не попало.

by жидокоммунист on 02/03/2011 at 18:38. #

xot’ umor ponimaesh, eto raduet. Zhelau tebe dozhit’ do 25-ti.

by Romanenko on 02/03/2011 at 18:55. #

Жидокоммунист, жидонацист и прочие жидосемёны уже заебали.
А-41 победили, а вы все на полочке.
Романенко приглашаю к себе домой на рот.

by Кейнсеанец on 02/03/2011 at 22:12. #

жидонацист за а41 двумя руками. инфа 100%

by жидонацист on 02/03/2011 at 22:51. #

Sori, ja s tvoei mamoi uzhe dogovorilsja.

by Romanenko on 02/03/2011 at 23:16. #

У мене є колізія
Коммунист и нацист – разные понятия. Но оба жиды. Так кого поддерживает жидокоммунист, я так понять и не смог.
Жидонацист, завтра заходи в СК, будешь негром работать, помогать коллегии.

Романенко, сколько час?

by Кейнсеанец on 02/03/2011 at 23:37. #

Я и так в СК бываю. Работать не собираюсь, милый.
Этим 200-сотым комментарием я закрываю тред. Цом.

by жидонацист on 03/03/2011 at 16:28. #

Жидонацист. Ты зафейлил гет, а это есть грех смертельный. Твоё последнее желание не выполнено, тред не закрывается. А вот обсуждение к послешоу выборов позорно окуклилось.

А что ты в СК делаешь-то?

by Кейнсеанец on 03/03/2011 at 17:54. #

потому что все ложили огроменного хуяру на всех и вся!!!!!!

by Ебарь-Террорист on 25/02/2011 at 22:54. #

отут-от 100%
ніяка ми не еліта. Задротством і студаком з написом “НаУКМА” ми не заробили собі звання еліти.
Елітою ми можемо стати. Колись. У майбутньому

by Yaryy Slav on 26/02/2011 at 00:25. #