Вся правда про проїзні

Юрій Опаренко—16 квітня 2012

Діма Ткачук в натурє викрив організоване злочинне угруповання Биліва-Мачаваріані. Шок, скандал і сенсація!

От він — могилянський Навальний!

P.S. Кажуть, Билів у відповідь пише пост-розслідування про те, як МММ стало спонсором Містера КМА.

Коментування вимкнено

лялька мсклвськго – не більше

by з могилянки on 16/04/2012 at 18:26. #

Большие драмы в маленькой наукме.

by шпвл on 16/04/2012 at 18:26. #

читайте текст який опаренко чомусь приховав: http://chesniprojizni.wordpress.com/2012/04/16/danyna-za-dovirlyvist/

by обоже on 16/04/2012 at 19:27. #

ЛГБТ, ёба

by Леша on 16/04/2012 at 18:48. #

Вместо того, чтобы прояснить слоуопкам ситуацию, Инсайдер разродился обиженым высером. Бестолковый и политизированный ресурс.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 18:58. #

Юра, додай лінк на його блог, де ще текст є окрім відео.

by Mezmerize on 16/04/2012 at 18:59. #

Обоже, я ніколи не бачила, що проїзні по 48гривень. Перевернули мій світ.
Я одна не бачу проблеми в тому, що Билів отримав гроші за свій витрачений час, та ініціативу, проти якої за 3 останні роки, поки я вчусь в КМА, ніхто не виступав проти?
Чи можливо в інших університетах вони всі сплачують по 48? Ви запитайтесь про профвнески, які офіційно(!) в студентів знімають зі стипендії у розмірі від 10 до 20 гривень щосеместра. Запитайте у неКМАшних друзів скільки офіційно беруть собі на лапу профорги в інших універах.
Я теж була не згодна сплачувати 51гривню, бо мені як мінімум набридли копійки, які мені давали студенти, але я знайшла людину, в якої купую за 50. 1гривня на той самий профкомітет, а ще 1 гривня людині за час.
Якщо СК на ту саму гривню купляє ксерокс, машину для рахування грошей, напевно, що якийсь сейф, про який не афішує ніхто і ніде. І окрім того, якісь гроші йдуть на перестрахування, бо везти понад 70 тисяч гривень, це неабияка відповідальність.
То ще раз, проблема в тому, що людина за свою роботу отримує гроші?

by Йа on 16/04/2012 at 19:15. #

проблема на рівні персоналій.
it’s obvious.

by з могилянки on 16/04/2012 at 19:19. #

Діма ніяк не заспокоїться, бо програв вибори.

by Mezmerize on 16/04/2012 at 19:23. #

правильно, дай же боже програлим ніколи не заспокоюватися – так збудована демократія. а факт зловживання довірою нікуди не сховаєш

by обоже on 16/04/2012 at 19:24. #

так не діма же навіть, МСКЛВСКЬКИЙ.
діма цей кукла куклой.

by з могилянки on 16/04/2012 at 19:35. #

плюсую.

by Богдан Кулинич on 16/04/2012 at 19:20. #

50 тис – це занадто багато за таку “роботу”

by брайтсайд on 16/04/2012 at 19:41. #

нарешті хтось про це сказав

by бульпіт on 16/04/2012 at 19:50. #

Окей, 50 штук це багато, але чому 3 роки це всіх влаштовувало?
Чому раптом піднявся галас перед канікулами (коли останні проїзні на травень всі вже замовили), що все буде добре після літа?
Чому це все позиціонується з позиції СК-погане і Билів найбільше зло?
І хто з вас, хто мені щось відписує по 3 слова, не дочитуючи попередній пост, є старостою, і знає, що час від часу відбувається нестиковка з грошима, що все одно треба зкаладати свої, бо хтось забув замовити і буде плакати наступного місяця?

by Йа on 16/04/2012 at 20:11. #

Маша, выборы в СК скоро, понимаешь?

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 20:20. #

Влада там, де гроші. Після профспілки нікому не треба буде йти на вибори в СК. Це спроба помсти за минулі вибори. Але як я не хочу щоб це було дійсно так.

by Йа on 16/04/2012 at 20:23. #

Я в упор не понимаю политическую привязку. То есть, если это запостил он — то всем пофиг и месть за выборы, а если бы, скажем, я — то внезапно Былив бы действительно тырил деньги с проездных, так что ли?

by Chantale on 16/04/2012 at 20:46. #

так яка різниця в тому, коли порушувати це питання? спасибі, що хтось напрягся і подумав хай навіть і тільки зараз.

by брайтсайда on 16/04/2012 at 20:36. #

Интересная логика про перестраховку, можно подумать, что эти «перестраховочные» деньги везутся отдельно от остальных 70 тысяч.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 19:54. #

Маша, дякую, що написала мої думки.
Можна ще прокоментувати дії Діми і савсєм повна картина.

by Mezmerize on 16/04/2012 at 19:17. #

Ееееем, а чому от мені якось пофіг?

by Жираф-штангіст on 16/04/2012 at 19:48. #

Опаренко красавчик!
та хай би хоч мільйон він на цьому піднімав – людина робить послугу і отримує за це винагороду, все чесно

by Ластівка on 16/04/2012 at 19:48. #

Людина виконує, тобто невиконує, взятий на себе обов’язок як органа влади.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 19:57. #

На этом месте подробнее.
Выполняет или не выполняет?
Поехавший

Просто они к выборам готовятся заранее. Парламентским, разумеется.

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 20:00. #

На самом деле всё просто. СК финансируется и без того университетом, разве не так? Тогда откуда эти рашкоментальные разговоры про «человек дело делает, просто за это берёт», если де-факто он и так получает за это деньги? С другой стороны, в обещаниях была закупка по себестоимости, а 3 гривны от 48 это, на минуточку, 6.5%.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 20:12. #

Былив не может присвоить деньги СК. А вот увезти заработанное домой может. Вы, наверное, Маркса начитались, да?
Насчет программы да. Так одно другому не мешает. Закупка по себестоимости у метро – это не закупка у профсоюза. Вот если бы профсоюз нам давал проездные бесплатно, а Былив бы брал за них деньги, тогда я бы его сам повесил. А потом снял и изнасиловал.
А так он хороший парень, пускай работает

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 20:16. #

А я вот помню на 1м курсе проездные на метро были по 12 грн, а на метро+ какую-то шнягу 17 или 18, кажется. А сейчас, когда всё, в частности проезд, подорожало, когда страна в опизденении и говне, мне насрать, 48 или 51 грн за проездной. Я готовлю себе сраный трактор и хожу пешком. Именно поэтому я здоровый и весёлый.
Чего и вам советую.

by Gunther on 16/04/2012 at 20:06. #

А я люблю обклеиваться не свежими проездными и дрочить. Раз в месяц я сижу в СК с черным мешком для мусора и собераю в него все проездные которые вижу. На два полных мешка целый день уходит. Зато, когда после тяжёлого дня я прихожу домой, иду в ванну, включаю горячую воду…ммм и сваливаю в нее свое сокровище. И дрочу, представляя, что меня поглотил единый организм профсоюз. Мне вообще кажется, что проездные, умеют думать, у них есть свои семьи, города, чувства, не используйте их, лучше приютите у себя, говорите с ними, ласкайте их…. А вчера в ванной, мне преснился чудный сон, как будто я нырнул в море, и оно заполнилось проездными, рыбы, водоросли, медузы, все даёт право на проезд, даже небо, даже Аллах!.

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 20:14. #

эта ПЯТЬ)

by Mezmerize on 16/04/2012 at 20:47. #

Не обижайся, конечно, но это тухлый баян:
http://lurkmore.to/%D0%9A

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 21:05. #

а я не шарю интернеты так. доставило

by Mezmerize on 16/04/2012 at 21:07. #

Блін, теж мені розслідування) Противно дивитися. Я за дві гривні не збіднію, а якщо хточь збагатіє – то маладєц! Щоб мене ще жаба давила… от позор!

by Володимир on 16/04/2012 at 20:12. #

вы что все ударились? яку послугу? до Былива эту послугу все делали и деньги шли на деятельность СК, а теперь вдруг 3200 в месяц надо брать в карман за послугу.
и к чему эти содрогания хомячков по поводу проигранных выборов и чьих-то там лялок? это что ли нивелирует факт крысятничества?

by ашо on 16/04/2012 at 20:12. #

Да, нивелирует. Если оппонент лично заинтересован в факте, факт можно признать недействительным

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 20:17. #

Думаю, більшості все одно, чи 48 платити, чи 51.
Але справедливим є обурення щодо прибутку, який більший за реальні витрати, пов’язані з наданням цієї послуги. Чому 51, а не 49, скажімо? По одній грн. з кожного цілком достатньо. Навіть менше за 1 грн. було б достатньо – просто копійками незручно сплачувати.

by ок on 16/04/2012 at 20:15. #

Справедливость? То есть ты отметаешь понятие “підприємницька винагорода”? Ты явно не экономист, а какой-нибудь гуманитарий

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 20:18. #

Былив — не предприниматель. Может ещё НДС сюда припишем? И вообще, залогинься.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 20:20. #

якраз економіст) І у поняття витрат вкладаю в тому числі й, як ви кажете, “підприємницьку винагороду”. Суто з гуманістичної точки зору.
А з точки зору юридичної це незаконно, бо цей прибуток не оподаткуовується.

by ок on 16/04/2012 at 20:23. #

та річ у тім що НІХТО НЕ КАЗАВ ЩО ЦЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО!. Більшість думала що спонсує власну Колегію. Якби всі знали, то було б 100 таких підприємців і плюс одна гривня

by обоже on 16/04/2012 at 20:26. #

Большинство было пофиг, куда идут деньги, ок да
И вообще СК – неприбыльная организация, потому прибыли нет, а есть доход, который вкладывается в ее деятельность. Или не вкладывается – это уже по усмотрению самой организации. Откуда вы знаете, может, Былив копит на вертолёт для коллегии?

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 20:29. #

Очень толстая попытка троллинга, господин рак. Пробуйте лучше и меньше сидите на двачах. Я — плательщик, я отдален от этих разборок с профсоюзом. Мне обещали закупку по себестоимости, а по факту я имею закупку с наваром на мне. Дальнейшая судьба этих денег меня не интересует, мне важно лишь то, что человек не справляется с возложенными на него обязанностями.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 20:18. #

але гіпотетично ти згоден сплачувати “данину за довірливість” іншим людям, бо тобі їх пропозиція здається кращою і вони, на твою думку, зможуть виконати свої обов*язки на відміно від Биліва?

by Йа on 16/04/2012 at 20:28. #

Я этого нигде не говорил, мне вообще пофиг — я на машине езжу. Я так и не понимаю, почему и за что платить?
• Былив — предприниматель, оказывает услугу, берет за неё процент? А где отчисления в пенсионный фонд, где налог на прибыль?
• Былив работает как агент самой КМА? Тогда зачем куда-то что-то доплачивать, СК не финансируется разве?

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 20:33. #

Тролли есть только в детских сказках и твоих влажных фантазиях. А тут сидят успешные и опытные люди, которые аргументированно и методично поясняют тебе, в чём ты не прав. Если ты это не признаешь, это твои проблемы.

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 20:30. #

Тухлые пасты с тиречика нынче — аргументы? Во дела.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 20:36. #

Тиреч? Ты немного отстал от жизни, луркобыдло

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 20:56. #

Сосачевские сосницкие заступаются за родную клоаку. Спешите видеть.

by Chantale on 16/04/2012 at 20:57. #

Люди! Люди! Смотрите! Дебил в треде!

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 22:45. #

http://infametr.ru/infa/12393361

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 20:27. #

Меня твои истории просто доебали уже, я уже не могу их слушать, блядь. Одна история охуительней другой, просто. Про Былива, блядь. Про какую-то хуйню, проездные. Чё ты несешь-то вообще? Ты можешь заткнуться? 48 гривен, блядь, старосты — профсоюз. Чего, блядь? Про что несешь? Вообще охуеть.

by Студенческий профсоюзик on 16/04/2012 at 20:29. #

Та какая хуя разница 48 или 51. Что вы на эти 3 грн купите??? даже гандон не купите. Дима угомонись и не еби себе мозг всякой хуйней. Расследование шлак, об этой всей 3 гривневой истории все догадывались и никого оно не ебет потому как никто бы не стал собирать бабло на проездные и ездить за ними за просто так. И я уверен что 90 % студентов не стали бы сами себе отдельно заказывать проездной и потом его ехать забирать за 3 грн. Из этого следует вывод: забейте хуй и наслаждайтесь жизнью. Эти 3грн не стоят всей разведенной здесь пиздаболии

by Ебарь - Террорист on 16/04/2012 at 20:30. #

Чебурей, ты?

by Gunther on 16/04/2012 at 20:33. #

неа=)))

by Ебарь - Террорист on 16/04/2012 at 20:42. #

Дело не в трех гривнах, а дело в том, что из такой позиции вырастают платные парковки, Межигорье, поборы пожарных и вообще всё то говно, которое ты, наслаждаясь жизнью, имеешь счастье лицезреть за окном.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 20:34. #

дякую Chantale. Моя думка та сама. Усе з малого починається. Вам пох? Йдіть “наслаждейтесь жизнью”, а країна й далі лишатиметься в цьому лайні.

by ок on 16/04/2012 at 20:41. #

да, братишь. Межегорье – результат деятельности Былива. беда-беда

by Mezmerize on 16/04/2012 at 20:53. #

Это результат одновременно таких, как ты, которые закрывают глаза на подобное из дружбы/родства/сотрудничества нужное подчеркнуть, с одной стороны, и таких как половина отписавшихся, которым не жалко выбрасывать деньги и не интересоваться, равно как и не контроллировать их целевое назначение — с другой. Можешь опровергнуть?

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 20:55. #

Я не считаю Виталика правым в данном вопросе, равно как и неправым.
Я бы просто манал возить такие суммы ежемесячно просто так. Вот если бы его разок встретил Ткачук с Миросей и отобрали бы эти деньги – как он поом это разрулил. Вот и плата за риск.

by Mezmerize on 16/04/2012 at 21:09. #

Могилянский Навальный = жадный ребенок.
Вам, к слову, услугу по закупке студпроездных вообще никто не обязан оказывать, и потому цена за эту самую услугу в три гривны – это очень по-божески. Могло бы быть как в 2/3 других вузов: никто покупками и раздачами этих проездных не занимается и не собирается, потому что всем похуй.
У автора типичная болячка юристов-недоучек – синдром пророка. “Люди, да на же обворовывают ололо!”, лол.

by Партія Микол on 16/04/2012 at 20:38. #

Аргументы по-украински: «другие воруют ещё больше, радуйтесь, что у вас так мало». С кем я учусь, кошмар просто.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 20:40. #

ну, ок, він юрист – недоучка. Тоді, виходить, покірність системі – це ознака професіоналізму?
А змінити систему слабо?

by ок on 16/04/2012 at 20:45. #

>покірність системі – це ознака професіоналізму
Смотри, верно мыслишь, братан.

by Партія Микол on 16/04/2012 at 20:51. #

Лолд, барец с карупцияй закукарекал.
“А вот учился бы я где-нибудь в Польше, у меня бы не крали целых 3 рубля на проездных!!11″ – ты наверное это хотел сказать?

by Партія Микол on 16/04/2012 at 20:49. #

Нет, я хотел сказать, что ты — быдло и метастаза бардака в нашей стране. Пояснения про то, как мне жалко 3грн выше, повторяться не буду.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 20:53. #

Тебе жалко 3 грн. Не будет Былива – не будет проездных. Так понятно?

by Свечной заводик on 16/04/2012 at 20:57. #

>быдло и метастаза бардака в нашей стране
О, классика пошла. Тоже у мамы наслушался?
Смотри, поясняю специально для патлатых борцов с системой: на дворе у нас капитализм, и правило “голосуй кошельком” работает на ура. Не хочешь платить неподъемный побор в три гривны кровавому режиму? Пожалуйста: пиздуй в кассу на любой станции и покупай проездной за сотку как весь Киев. Идеальная схема: ты справился с коррупцией, поборол бардак в стране и больше не воняешь, а я плачу 3 рубача за то, что проездной в назначенный день попадает мне прямо в карман.

by Партія Микол on 16/04/2012 at 21:25. #

Хотів Ткачук якнайкраще, а його всі затролили та назвали крисою.

by БРБР on 16/04/2012 at 20:44. #

А иконы Былива случайно не мироточат? А то тут есть еще один такой, без которого ничего не будет.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 21:00. #

Да ну ёлки-палки, что за система комментов такая глючная.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 21:01. #

“Вам, к слову, услугу по закупке студпроездных вообще никто не обязан оказывать, и потому цена за эту самую услугу в три гривны – это очень по-божески.”

коли мене мама запитає чого я не хочу йти на магістерку в кма, я їй покажу інсайдер і коментарі.
мамо, я ж не винна, шо у людей мозги зацвили.

by мирося on 16/04/2012 at 21:04. #

>коли мене мама запитає
Да тут просто феерия.
Когда дорастешь до возраста при котором маму уже можно будет не спрашивать, немножко узнаешь про то, как работают человеческие коллективы и заодно выкинешь из головы говно в духе “кто-то ворует у меня деньги” – вернись и перечитай написаное тобой.

by Партія Микол on 16/04/2012 at 21:16. #

Более жалкого комментария я давно не читал.

by Chantale on 16/04/2012 at 21:19. #

>Более жалкого комментария я давно не читал.
- раздался пронзительный голос со стороны параши. Но пацаны, как всегда, не обратили внимания на это визгливое кукареканье. Пусть кукарекает, что с него взять? Петух — не человек, и сегодня ему предстоит очень трудная ночь. У него уже в течение полутора лет каждая ночь была очень трудной, и теперь его анус был разработан настолько, что он без труда мог спрятать в нём банку сгущёнки.

by Партія Микол on 16/04/2012 at 21:30. #

Ты уголовник?

by Jager on 17/04/2012 at 15:54. #

Ну за непростотак есть финансирование СК, о котором все тут умалчивают. А если нет — зачем баллотироваться на эту должность и ещё и обещать то, что априори не собираешься делать?
Да и вообще, речь выше была не о Виталике лично, а о позиции равнодушия к таким явлениям.

by Олексій Протас on 16/04/2012 at 21:12. #

Если что, это было сказано в ответ Mezmerize

by Chantale on 16/04/2012 at 21:15. #

что?

by Mezmerize on 16/04/2012 at 21:27. #

финансирование СК – это деньги, на проекты, организованные СК. их никто в карман не может забрать

by Mezmerize on 16/04/2012 at 21:28. #

Ага, то есть человек идет в изначально неприбыльную СК, но, не имея возможности положить в карман выделяемые деньги, сбивает их со студентов? Чем дальше в лес, тем интереснее.

by Chantale on 16/04/2012 at 21:34. #

З коштів, які йдуть на студ.самовряд. рівно 90 % розподіляються на студ.проекти. Чистий річний бюджет СК – 3600 грн. Просто, щоб розумів про які цифри йдеться, коли згадуєш фінансування СК

by Сашко on 16/04/2012 at 21:39. #

Тогда зачем популизм? Зачем обещать закупки по себестоимости? Зачем красть, если можно заранее все проговорить? К слову сказать, 3200 грн — это втрое больше минимальной зарплаты, при целой ставке работы. В регионах не во всех семьях есть такой приход даже, а тут мы говорим о деньгах фактически «из ниоткуда», да ещё и за несколько часов чистой работы.

by Chantale on 16/04/2012 at 21:45. #

Ты очень ловко используешь якобы капитализм, совершенно не понимая его сути, чтобы оправдать собственную бесхребетность. Троллишь, небось? Мне хочется думать, что да. И да, как я уже сказал, я вообще не пользуюсь проездным и никогда не покупал его.

by Chantale on 16/04/2012 at 21:36. #

Да ну же ёлки-палки.

by Chantale on 16/04/2012 at 21:36. #

“Хребетность” = не стричься и мешать людям зарабатывать? Крутая история, братан.
Алсо, ситуация вообще комичная. Вы ж смотрите, не сегодня-завтра автор видео откроет для себя что супермаркеты покупают картошку по 1 грн а продают по 1,20 и сбацает еще одно разоблачение века.

by Партія Микол on 16/04/2012 at 21:43. #

Зарабатывают — за работу. Ну и да, супермаркет, как ни странно, оплачивает налоги, аренду помещения, свет, охрану, наемный труд, НДС, пенсионные сборы и кучу всего ещё.

by Chantale on 16/04/2012 at 21:47. #

>Зарабатывают — за работу.
Уже хорошо. А посредничество – не работа? Или ты из тех что считают что работа это только уголь долбать или буряки копать?
>супермаркет оплачивает
…и потому берет 1,20 а не 1,10. Или ты, опять же, хочешь сказать что супермаркет не продает картоху по рублю только потому что ему надо “делиться” выручкой?

by Партія Микол on 16/04/2012 at 21:52. #

> посредничество
Это непрозрачная работа. Мне никто не говорит, куда на самом деле девается разница, никто с этой прибыли не платит налоги и пенсии. Потому — это не работа. Ну я уже совершенно молчу про стоимость такой работы.
> супермаркет оплачивает
Супермаркет оказыват заранее понятную услугу перепродажи, супермаркет создает рабочие места, супермаркет оплачивает пенсии, супермаркет никому не обещал продавать картошку, и по этому принципу супермаркету не была делегирована власть над студентами.

by Chantale on 16/04/2012 at 22:00. #

ти шо придурок? Є прибуток (ок, вони заробляють) , а є відсоток податку, який держава збирає, щоб, скажімо, дати змогу вижити тим же виклдачам КМА. Гм, цікаво, до речі, наскільки їх з/п відрізняється від навару на проїзних?

by ок on 16/04/2012 at 22:01. #

>…никто с этой прибыли не платит налоги и пенсии
>Потому — это не работа.
Ох лол, какой же у тебя будет шок когда ты узнаешь чем же на самом деле занимается 80% страны. По твоей логике живем как в Эмиратах – никто не работает.
>супермаркет никому не обещал
>власть над студентами
Просто меньше верь чужому пиздежу, братишка, и жизнь покажется шоколадом. Это я о СК и т.п. Заодно и от идей героической борьбы с их недостатками избавишься.
>відсоток податку, який держава збирає
А ты просто иди нахуй. Где я написаное тобой отрицал? Если бы их не облагали налогами, они бы брали меньше относительно цены закупки, вот и вся мысль. Тебе необходимо чтобы процент от твоих 3 грн шел в пенсионный фонд, чтобы ты успокоился?

by Партія Микол on 16/04/2012 at 22:12. #

я на цій тємі за два роки на ланос заробив…

by Глеб on 16/04/2012 at 21:57. #

Партбилет Регионов уже есть или ты просто потроллить пришел?

by Chantale on 16/04/2012 at 22:18. #

Предназначалось Партія Микол выше

by Chantale on 16/04/2012 at 22:19. #

Есть конечно. А еще я судил Юлю, голосовал за русский 2-м государственным, отдал базу Черноморскому флоту и по выходным расстреливаю по парочке помаранчевых борцов с системой.

by Партія Микол on 16/04/2012 at 22:42. #

Знайшов чим хизуватись, я – за два місяці

by djamah on 16/04/2012 at 23:10. #

погані ті вчителі чиї учні їх не перевершують)

by Глеб on 16/04/2012 at 23:26. #

козак, жжёшь!

by Mezmerize on 17/04/2012 at 09:44. #

хай беруть, що хочуть, скільки хочуть і як хочуть, аби тільки гірше не було? мені не шкода 2 грн, і 3 не шкода, але якщо я їх даю, то хочу знати, куди вони йдуть. якщо це СК – ніби-то захищати інтереси студентів мали б, а не заробляти… якщо все приватно – де ж тоді свобода вибору в кого і за скільки?

by whatever on 16/04/2012 at 22:08. #

Квіт понабирав бидла.

by пацик on 16/04/2012 at 22:11. #

Быдло понабирало Квита

by Хороший человек МК-1 on 17/04/2012 at 01:08. #

там у ткчка на бложикє паінтірєснєй будєт.

by з могилянки on 16/04/2012 at 22:47. #

у Ткачука в бложику якось більше посуті.

by olesya on 17/04/2012 at 05:46. #

тьху, по суті*

by olesya on 17/04/2012 at 05:46. #

Опаренко, хули без ссылки на джерело? Это же даже вырывание из контекста получается, я уже не говорю про украдание. Ссылка на джерело: http://chesniprojizni.wordpress.com/2012/04/16/danyna-za-dovirlyvist/

by vinnitsa on 17/04/2012 at 06:33. #

ну і шо, який варіант для Биліва далі?
всім трохи прошареним в ситуації і так зрозуміло, що Ткачук просто лялька, якій щось дозволили.
ситуацію, якщо вона так турбує, можна вирішити тихо і не торгувати їбалом в інтернетах. шо не кажіть, а вибори тут точно підмішані.
про те, що твориться в кмі і так всім відомо. якщо людина хоч трохи думає, вона розуміє, що гроші кудись йдуть, і якщо вона гроші здає – їй байдуже, оскільки дешево отримує проїзний і так. короче провал, ще більше посваритесь

by рікітікі on 17/04/2012 at 10:02. #

а в блозі, на який ссилку понакидували усюди, стиль нікого не нагадує? дмитро ткачук – дурень, якщо думає, щось з цього матиме

by рікітікі on 17/04/2012 at 10:04. #

> якщо людина хоч трохи думає, вона розуміє, що гроші кудись йдуть, і якщо вона гроші здає – їй байдуже, оскільки дешево отримує проїзний і так.

То есть, ГАИшнику тоже нужно давать на лапу, ведь это быстрее, эффективнее и дешевле, чем платить штраф?

by Chantale on 17/04/2012 at 15:27. #

а ты не знал штоле?

by Gunther on 17/04/2012 at 15:29. #

try better next time

by Chantale on 17/04/2012 at 15:32. #

Вопрос на засыпку: почему я не могу прийти в кассу метрополитена, предъявить студенческий, заплатить непосредственно там необходимую сумму и купить таким образом себе право льготного проезда?

Глупо надеяться, что при таких возможностях для притыривания денег, этими самыми возможностями никто не воспользуется.

by Jager on 17/04/2012 at 16:01. #

Скорее всего, оффициальная версия будет звучать как то, что в Киеве много студентов, много способов подделки проездных и до сих пор нет вменяемой базы данных для проверки действительности студенческого или уникальности покупки.

by Chantale on 17/04/2012 at 16:12. #

Словно при нынешней системе нестудент не сможет заказать себе проездной через знакомых ребят из какого-нибудь киевского ВУЗа.

Зачем вообще тогда нужен студенческий и вот эта полосатая тигра с циферами на нём, если даже проездной с его помощью на купишь? Как бы там все плохо с информационной составляющей не было, Укрзализныця студентов катает нормально.

by Jager on 17/04/2012 at 16:47. #

А низачем. Все упирается в то, что всем пофиг. Студентам не жалко дарить деньги неизвестно за что, метрополитену в высшей степени всё равно, лишь бы не в минусах быть, а ведомтсва до сих пор воруют деньги, выделяемые на модернизацию. Судя по всему, УЗ статистически тоже пофиг на даже какой-то процент липовых студаков, так как я лично ради интереса выбивал себе билет на недействительный студенческий.

by Chantale on 17/04/2012 at 16:51. #

Мене щиро радує розмови “на тему” від тих, хто їздить на машині. Вам що до того?
Мене взагалі радує шум “ні-про-що”.
Давайте засвоїмо декілька аксіом для розуміння теми:
1) КК – політичні імпотенти, двічі програти вибори – це не випадок, це вже статистика. Обидва рази програли командам, в яких був Билів, тож прослідковується причинно-наслідковий зв’язок;
2) Ткачуку треба бути “під” кимось. Спочатку був Б.К. (я думаю, всі зрозуміли про кого тут), з ним посварився, то ліг під Москалевського. Не хлопець – просто лялечка, або ж просто – лялька в руках тіньового ляльковода.
Весь цей трьоп схожий на заздалегідь сплановану піар-компанію. А чьо? Тут вам і громадська діяльність, і чесність і справедливість чіпається. В когось є поп-корн?
А тепер розглянемо 2 конструктивних питання:
1) Чому рік сидів, якщо дізнався в квітні 2011? Ніхто не думав? А може просто тому, що йому треба набити цифру? Ту саму, в 32 штуки гривень, якою він оперує. Якби він почав бздіти тоді, коли дізнався, то просто не було б ще такої цифри – нема про що казати. А тут от, рік почекав, як раз накапало – 32 штуки.
Хтось крім цього суб’єктивного дебіла намагався собі уявити скіки там реально прибутку (ну так, порахувати всі витрати, форс-мажори та інше)? Сума насправді значно менша вийде.
Але ж прибуток все одно є, так? Тобто це ФОПка банальна, ага? А от скажіть, Богодар свої кораблики колись оподатковував? Ні?! Ну козел! Це прибуток, йопть! Люди, атас, він на вас наварюється! Я мовчу про інші КМА-івенти на яких прибуток є, а податок ніхто не сплачує.
2) Хто з нас, відносячи щомісяця старості бабло не розумів, що переплачує? Ну там хіба ідіот не порахує. А хто не розумів, що платить за свою лінь?
Билів нікого не змушував платити в нього, він створив централізовану зручну систему, хто не бажав – не платив, все просто. Декілька старост КМА відмовились від послуг Биліва і стали робити собі самі. В них проїзні коштуються 50 грн (ну зрозуміло, 1 грн для Київської профспілки, 1 грн в кишеню). Якщо вже казати про Биліва, то кажіть і про інших. Які нічим не кращі, не гірші, які роблять собі з того прибуток і т.д.
Поверніться до аксіоми №2, може все ж таки причинно-наслідковий саме відносно Биліва є?:)

by Спостерігач on 17/04/2012 at 17:56. #

> Мене щиро радує розмови “на тему” від тих, хто їздить на машині. Вам що до того?
То есть, если что-то в работе выборного органа университета меня на прямую не устраивает, то я должен закрывать на это глаза, потому, что лично меня не касается?
> КК – політичні імпотенти, двічі програти вибори – це не випадок, це вже статистика. Обидва рази програли командам, в яких був Билів, тож прослідковується причинно-наслідковий зв’язок;
Во-первых, это разные команды, во-вторых, в первый раз был минимальный разрыв, потому разговоры о «политической импотенции» — влажные мечты сторонников современной СК. Политическая импотенция — это вам к УНА-УНСО.
> Тобто це ФОПка банальна, ага?
А она открыта? А вид деятельности указан, а свидетельство о регистрации есть? Показать можете?
> А от скажіть, Богодар свої кораблики колись оподатковував? Ні?! Ну козел! Це прибуток, йопть!
Для начала, спросите у Богоадара самого, а потом, даже если и нет, то это никак не оправдывает СК и Билива. Тошно от вашей логики.
> Якщо вже казати про Биліва, то кажіть і про інших. Які нічим не кращі, не гірші, які роблять собі з того прибуток і т.д.
Да, давайте со всеми разбираться.

by Chantale on 17/04/2012 at 20:29. #

> То есть, если что-то в работе выборного органа университета меня на прямую не устраивает, то я должен закрывать на это глаза, потому, что лично меня не касается?
Тут обговорюється не діяльність СК, а діяльність окремого спудея – Віталія Биліва. Розрізняй очевидні речі.
> “бла-бла-бла” Политическая импотенция — это вам к УНА-УНСО.
Відсутність політичної імпотенції КК – волога мрія самої КК.
> А она открыта? А вид деятельности указан, а свидетельство о регистрации есть? Показать можете?
Мається на увазі, що це мав би бути ФОП за логікою Ткачука.
> Для начала, спросите у Богодара самого, а потом, даже если и нет, то это никак не оправдывает СК и Билива. Тошно от вашей логики.
Тошнить – сходи проблюйся:) А логіка проста: тягнути на дно лише того, кого вигідно опозиції – сволочизм. Політичний. Тягніть або всіх, або не займайтесь штучною інквізицією.
Щодо СК, то читати п. 1
> Да, давайте со всеми разбираться.
Хоч в чомусь дійшли згоди. Давайте! Один Билів за купу народу не має відповідати. Відповідати мають або всі, або нащо цей галас.

by Спостерігач on 17/04/2012 at 21:37. #

> Тут обговорюється не діяльність СК, а діяльність окремого спудея – Віталія Биліва. Розрізняй очевидні речі.
А отсутствие реакции самой СК на ситуацию столько времени — это тоже діяльність окремого спудея?
> Відсутність політичної імпотенції КК – волога мрія самої КК.
Факты сегодня будут?
> Мається на увазі, що це мав би бути ФОП за логікою Ткачука.
Скорее неприбыльная организация, не? Ну или ФОП, да, если такие уже неотвратимые переплаты за проделанный труд.
> А логіка проста: тягнути на дно лише того, кого вигідно опозиції – сволочизм.
Тянуть на дно нужно всех. Сволочизм — это укрытие двух нарушений закона только потому, что их огласил неугодный тебе человек. Я весь тред вместо «давайте копать под всех» слышу только кудахтанье про какие-то подстилки Москалевского, Кафедру и остальные вещи, относящиеся к делу косвенно.

by Chantale on 17/04/2012 at 22:12. #

> А отсутствие реакции самой СК на ситуацию столько времени — это тоже діяльність окремого спудея?
А що СК, по-твоєму, мала зробити?
> Тянуть на дно нужно всех. Сволочизм — это укрытие двух нарушений закона только потому, что их огласил неугодный тебе человек.
Про “потрібно всіх” читай в моєму пості.

by Спостерігач on 17/04/2012 at 22:32. #

Дискусія мене переконала, що краще хіпстер-лялечка-проплачений_опонент, ніж люди, які толерують таку поведінку.
Дуже мало адекватних людей тут. Ясно, що у когось батько в МВД, у когось тримає Чигиринську автостанцію, а в когось хабарі лапає в своєму кабінеті. Ви хороші діти своїх батьків.

by Сергій on 17/04/2012 at 20:15. #

а у когось начальник районного даі

by джигурда on 17/04/2012 at 20:24. #

Я, наприклад, тримаю Подільське СІЗО і нічого!

by Глеб on 18/04/2012 at 05:46. #

by Спостерігач
2) Хто з нас, відносячи щомісяця старості бабло не розумів, що переплачує? Ну там хіба ідіот не порахує. А хто не розумів, що платить за свою лінь?
Билів нікого не змушував платити в нього, він створив централізовану зручну систему, хто не бажав – не платив, все просто.
———–
Подход ущербных и совков. Из-за такого, характерного для украинцев, подхода, мы все сидим в г*вне.
Студенты должны быть оповещены за что они переплачивают. Это не было сделано.
И он обязан заплатить 15% НДФЛ с заработанных денег.
Нафиг с пляжа этого барыгу и всех связанных с ним. Они не оправдали доверия.

>…никто с этой прибыли не платит налоги и пенсии
>Потому — это не работа.
Ох лол, какой же у тебя будет шок когда ты узнаешь чем же на самом деле занимается 80% страны.
————–
Подход жлобья и 6ыдла. Если 80% так делает, то все должны так делать? С таким подходом мы уже скоро вернемся к феодальному строю.

by Oleg on 18/04/2012 at 08:37. #

та ви усі ракали тупі я манав

by пацик on 18/04/2012 at 22:48. #

Громаді тупо дали шанс торжественно занятся востановлением справедливости и другими благородными вещами – в духе традиционного вдохновленного энтузиазма альма-матери к переменам. А они стали обсуждать всевозможные дисконты, предпринимательскую сущность, налоговые кодексы и всю эту базарную поебень, попутно практикуясь в троллинге – типичное рыночное кодло, вроде хачей на раскладках с кошельками которые обосрут вечером за сигареткой с такими же хачами всю твою семью, если ты скажешь им что они каплю переплачивают за аренду. Очень много здесь пиздатых организаторов, пиздатых экономистов и просто пиздатых парней – но очень мало тех, с которыми хотелось бы иметь дело.

by Эд on 19/04/2012 at 23:03. #

Кто дал и в чем состоит шанс?

by Chantale on 20/04/2012 at 01:06. #

as is

by Саша on 22/04/2012 at 12:47. #

Люди, схаменіться!
Я впевнений, що будь Ткачук (чи будь-хто інший) на місці Биліва – він робив би так само!
Багато грошей не буває! І тільки хтось отримає можливість підзаробити, навряд нею не скористається! А ще приходить думка про те, що О_О та ж вибори в СК скоро!!! Чом би собі не зробити PR чесного та відповідального студента який турбується про ЧУЖІ гроші (якщо йому так жаба давить переплачувати 3 гривні хай сам собі десь дістає проїзний)? А Віталіка зробити “козлом відпущення” і ще й помститися за прогарні вибори?
НЕ бачу інших мотивів!

Я не оправдовую ні Биліва, ні Ткачука, ні СК, ні КК. Проте не потрібно робити з мухи слона – хочеш зробити студ.проф.спілку? Зроби! Хочеш бути чесним та відповідльним? Будь! Але не треба казати, що он той хлопець поганий, чи он той хлопець безвідповідальний..

Як то кажуть: в чужому оці скалку бачиш, а в своєму колоди не замічаєш!

P.S. Проїзні зараз не замовляю, але коли замовляв мене мало хвилювало наживається на цьому хтось чи ні! Хтось робить цю роботу замість мене, от і класно! ;)

by Богдан Дурбак on 25/04/2012 at 13:26. #

> Я впевнений, що будь Ткачук (чи будь-хто інший) на місці Биліва – він робив би так само!
This is why we can’t have all the nice things. Сделайте меня развидеть, пожалуйста.

by Chantale on 25/04/2012 at 18:13. #